Gå til innhold

Råååå styling!

Ranger emnet


jødahl

Anbefalte innlegg

Så helt dass ut spør du meg. Rullende prosjekt ser alltid rart ut før det er ferdig.

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

 

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt selgeren av bilen. Utvendig er den rimelig grei, bortsett fra litt små felger og høy bakkeklaring. Men utenom det lurer jeg fælt på hva som er så feil med bilen, eller er originalpolitiet ute på patrulje?

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner godt selgeren av bilen. Utvendig er den rimelig grei, bortsett fra litt små felger og høy bakkeklaring. Men utenom det lurer jeg fælt på hva som er så feil med bilen, eller er originalpolitiet ute på patrulje?

 

Finnes mye penere plastikk enn det der etter min mening. ikke nødvendigvis orginal men. er ikke dette seidel?

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rieger GTS framfanger vel? Personlig synes jeg den fangeren ser jævlig ut, me n det er min mening. Hva andre vil ha er det samme for meg :P

 

Bakfangeren er nok seidel ja

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mye penere plastikk enn det der etter min mening. ikke nødvendigvis orginal men. er ikke dette seidel?

 

Stemmer at det er Seidl, men framfangeren er rieger. Foretrekker også M-tech 2, men syns ikke seidl er så galt for det er ikke så vanlig som gts

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

 

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår