laksen Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Enig her... Kanskje trepanel hadde vært noe på planet? Noe dritt om det regner, men überfet å se på ellers.... Syns hele den alu, metall, skliplate driten er så sinnsykt oppbrukt. Spør du meg er det ikke pent en gang. Lag treverk. Treverk er rått :) Du får jo kjøpt "gulvbelegg" som er klin likt treverk som tåler vann og slitasje. God tur :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moa Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Gå for skipsdekk i eik! Da holder det med å olje det med jevne mellomrom, evt. lakke det. Men da må du ha lufting under. så bilen ikke ruster opp. Siter ██████ Golf einser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Syns hele den alu, metall, skliplate driten er så sinnsykt oppbrukt. Spør du meg er det ikke pent en gang. Lag treverk. Treverk er rått :) Du får jo kjøpt "gulvbelegg" som er klin likt treverk som tåler vann og slitasje. God tur :) Kan være enig i det. Men gulvbelegg ? Go for the real ting ! Ikke noe tull ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Utrolig kult prosjekt! Fargen ble jo råfet!:D Skipsdekk i eik eller noe hadde som sagt her gjort seg ja!! Lykke til videre, detta duger! yodude Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 På planet skal det bli tynne lister som skal ligge "oppå" plateknekken. Tretypen er Brasiliansk kirsebærtre, Jatoba (Lurer på hvor mye dyreliv som ble utryddet for de plankene...) som skal limes fast og oljes.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 På planet skal det bli tynne lister som skal ligge "oppå" plateknekken. Tretypen er Brasiliansk kirsebærtre, Jatoba (Lurer på hvor mye dyreliv som ble utryddet for de plankene...) som skal limes fast og oljes....Tommy Helt rått... :pray :pray :pray Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Heeeeey... Jeg synes at "Tufte-grønn" passer på bilen, men siden bilen er "idretts"-inspirert så hadde det kanskje gjort seg med et par hvite "viper" striper over? Det tror jeg kunne ha blitt kult. Og jeg stemmer for Ronal Turbo og mye senk... :mat Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Heeeeey... Jeg synes at "Tufte-grønn" passer på bilen, men siden bilen er "idretts"-inspirert så hadde det kanskje gjort seg med et par hvite "viper" striper over? Det tror jeg kunne ha blitt kult. Og jeg stemmer for Ronal Turbo og mye senk... :mat Ronal turbo og skamsenk er greit nok... Men hvite viperstriper? Huff... Det grøsser nedover ryggen min. Masse chrome og masse oldschool :) Treverk :) jaaaa :) Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Viper striper var kult i 1988, var det ikke????Neida, alt er lov. Men på denne blir ikke sånne striper..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Viper striper var kult i 1988, var det ikke????Neida, alt er lov. Men på denne blir ikke sånne striper.....Tommy Laksen dukenukem polardego Muhaha! Helt enig med deg drturbo. Stå på, du gjør en kjempejobb :) Kult i utlandet foresten? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Mali var ikke kult. Mali er bæsj. Neida, mange inntrykk som må fordøyes. men geitemage og geitelever er ikke noe godt!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Da har det smått begynt å skje ting i vognskjulet.... Kanskje jeg må ha en dypere spoiler....Hva tycks?? Natta! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RefinemenT Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 fjern alt som heter fjører og blader fort som faen! Jeg kan jo nesten stå oppreist under den bilen din Tommy:D du vet; "Ubrukelig lav, er den eneste veien å gå!" det kommer vel!? Siter audi a3 er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Senking, er du gal mann!!! Her blir det heving og offroad dekk!!! Jeg vil at bilen skal se ut som en caddy 4x4.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Senking, er du gal mann!!! Her blir det heving og offroad dekk!!! Jeg vil at bilen skal se ut som en caddy 4x4....Tommy genialt, skulle fått på Syncro og da :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg