gundersenautoparts Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tommy... Detta blir kanonbra!!! På siste bildet så det ut som det var to sjikts lakk... Deilig! Gleder meg villt til å se resultatet! Kan jeg forresten spørre hva du måtte ut med for frontlampene og hvor du kjøpte dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Helt rolig nå....Er bare en caddy vi snakker om her... Håper og ber på mine knær om at den er lakkert til i morgen ettermiddag....Gleder meg sinnsykt til å montere kjerra. Fargen ble akkurat slik jeg vil ha den. Å bildene er kassa bare lakkert ett strøk, så noe av grunninga skinner igjenom. Tror det blir bra meg kromfanger og alle andre delene i krom og aluminium. Skal levere Gem Topen til lakkering også.... Lyktene fikk jeg fra Volkswarenhaus. 2 lamper, klare blinklysglass og klare sideblinkere kom på rundt 2000kr ferdig inntollet. Tok vel omtrent 3 uker. Kvaliteten er sikkert ikke like bra som in.pro, men det får gå. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stampede Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Helt sheriff, Tommy!! :partyon Siter People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!! When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer. (I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...) . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Dagens oppdatering... Skulle noen ha et sett med Ronal Turbo 7x15, ATS classic 8x14, eller 2 stk Pirelli 6x14 liggende, så vil jeg kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Se her ja! Så dritlekker ut! m'm Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Naaaaajs farge!! Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Blir sjefs caddy dette:) Godt fargevalg Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 I morra får jeg se den i dagslys, endelig!!! Det blir spennende. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 hHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! I dag kjørte jeg faenskapet hjem.....Faen at jeg skal på 9 dagers tur til Afrika, skulle mye heller ha vært hjemme å montert caddylac'en... Ble ikke så allerværst rett i plåten.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 fett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Lakkerte hos Terje Morstad ja...Hvor mye kom lakkeringen på, Tommy ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Likte IKKE fargen på de lakkboksbildene, men da du fikk den ut blei det noe helt annet. Lekkert! Gleder meg til å se fortsettelsen, kondolerer med ferie ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Likte IKKE fargen på de lakkboksbildene, men da du fikk den ut blei det noe helt annet. Lekkert! Gleder meg til å se fortsettelsen, kondolerer med ferie ;) Enig. Så veldig Candy/PimpMTV ut på bildene fra lakkboksen. Ble mye finere i dagslys! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Helt enig i det du sier - blir meget bra med crom og den fargen. Men den "topp boksen" kan du spare deg for ? Hadde vert stilig å kledd kassen med alu plater innvendig - og helst polert dem opp. Og for all del - begrens klistremerkene - noen få - og rett plassert kan bli stilig .. men ikke for mye. Slik det ser ut ble det ikke så mye trekk i platene - det var nå bra. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Men den "topp boksen" kan du spare deg for ? Og for all del - begrens klistremerkene - noen få - og rett plassert kan bli stilig .. men ikke for mye. Enig her... Kanskje trepanel hadde vært noe på planet? Noe dritt om det regner, men überfet å se på ellers.... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg