laksen Skrevet September 29, 2005 Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Prosjektet er helt rått. Jobber selv med en Jetta Einser. Men en viktig ting: DU MÅ BEHOLDE DET PÅBYGGET! Det blir helt rått! Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2005 Joda, påbygget skal bevares, men det blir ikke tatt ibruk før vinteren. Det skal lakkeres i samme farge som bilen, og kanskje det blir en skiboks på taket også.... en liten oppdatering, rusten forsvinner som dugg for solen.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det noen som har en strøken baklem liggende? Den jeg har er dårlig, men "emblemet" er strøkent, så hvis noen har en luke som de skal ta VOLKSWAGEN skrifta fra, bytter jeg gjerne. Tommy 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 En liten oppdatering, mer rust er fjernet, ny kanal er laget, alle listehull er sveiset igjen, satser på vinyldekor istedefor. Og du som solgte denne bilen til meg, som hadde fyllt alle rusthullene med sparkel; jeg veit hvem du er, jeg veit hvor du bor!!! Du bør liste deg stille rundt i sokkellesten fremover. Dette er ikke en trussel, men et løfte!!! Bilder: Må jo ha en liten basskasse.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 aha, ser man her.. detta blir gromt Tommy.. gleder meg til å se'n på veien.. :wave Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Joda, blir deilig å få det på veien. bare Mikke helvetes mus kan gi meg en sjekk nå så.... Ellers da? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hei der... Ser du har "laget" kanalene selv. Er dette noe du har lyst til å gjøre for meg da jeg hverken har verktøy eller kunnskap til å gjøre det selv. damndamn Forøvrig ser bilen ut til å bli ganske så bra nu! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Må jo ha en liten basskasse.... Tommy Du mener vel ikke at du skal lage basskasse i stål? Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gundersen: Det er ikke jeg som fikser bilen min, desverre. Men jeg kan høre med han som laget min, om ikke han kan knekke en til deg. Hvor lang trenger du? Laksen:Gjør vel ikke noe om jeg lager ei kasse i stål vel???? Bare tuller, har ei ferdig lita kasse som skal inni der.......... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Laksen:Gjør vel ikke noe om jeg lager ei kasse i stål vel???? Bare tuller, har ei ferdig lita kasse som skal inni der.......... Tommy *puste letta ut* :p Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg kunne tenkt meg hele kanalen på begge sider når jeg først er i gang... Har du bestemt deg for hva slags anlegg du skal ha i den? Jeg har endel forskjellige 12" jeg skal selge om du er interessert i bytte!?! Du må slenge ut flere bilder også... Fort... Elsker dette prosjektet! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ser bra ut dette Tommy, kommet langt med rustarbeidet ser det ut som.... Her er en kul løsning for stereo: Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Anlegget blir ikke noe voldsomt, BA 5 1/4" frontsett med diskant i dash og mellomtone/bass i dørene, og en liten 8" fra sony med innebygd forsterker inni den kassa som er laget på planet. Så snart delene er i hus(penger, kan noen gi meg penger.......) så kommer flere bilder. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Joda, blir deilig å få det på veien. bare Mikke helvetes mus kan gi meg en sjekk nå så....Ellers da? Tommy joa, går bra her... men hva blir sommer bilen nå a? denna eller sonan?? eller, denne bruks sommer bil, og sonan lekebil:D:D Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Dette blir arbeids og vinterbil, Ræserbilen må vente til sommeren....Møtte en drittøff gul kadett c på vei til oslo idag. Dæggern den var barsk!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg