classic Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ikke skjedd så mye spennende her i det siste. Motoren går som ei kule med weber 32/36 gasser og grenrør. Hørtes ut som om den sleit litt da du startet opp utafor vinduet mitt i sta. og du, slutt å parkere på handicapplassen, den er min!!! hehe Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ØØØØØØØØØØØØØØhhhhh busted..... Jeg følte meg ganske handikappa......hørte du ikke det??? Har fyllt drittbensin, å nå går'n nesten ikke,,,,og på Hakadal takka ene drivakslingen for seg.... På tide med en gjennomgang av kjerra. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Må skyte inn at Tommy ikke parkerte der pga at han var handikappa, det var bilen derimot... :titties: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hva ble det kostende og få gjort sånn med dashbordet? Siter Mercedes E300TDT S210 Avantgarde (bruksbil) Bmw 325i 87, Rallycross National Nissan 200sx s13, Rallycross prosjekt Bmw 320i 87, turbo banebil prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Ey, Tommy, jeg har jo noen bilder av tralla di jeg. Det kom jeg på nå. Injeksjånistisk forgassersystem med tostempla flottører og alle T-sparksystemet sine fordeler, samt triple kammere for bedre optiflow av eksosen: Takk for praten den gangen, forresten;) Moro å se den pene Caddyen din irl. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 TIL SALGS!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Å du sier det ja, ute etter ny bil jeg. Annonse? Pris? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 35000,- Ligger en annonse ute på autodb ett eller annet sted, vw - caddy-pick-up tror jeg den ligger under. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 nice bil;) enda tilsalgs ? ligger under vw - andre.. får kanskje mere tilbakemelding om du legger den på vw - caddy ;) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutandr Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har en caddy jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Har en caddy jeg også. Gratulerer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har en caddy jeg også. Du er nok en liten røver du!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg