drturbo Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Fått mer deler til den nye motoren.... Smidde JE med 11:1 kompresjon. Bytta ut 40mm med nye 45mm Og endelig fått tak i grenrøret og diverse annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Snadder:D Blir en grom motor Ser ut som grenrøret er fra raceland. Lakken kommer til å boble etter 2 sek. på tomgang. Jeg sandblåste å lakka det på nytt og det har holdt til nå. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Grenrøret skal sandblåses og coates med keramikk. Skal også sveise inn en lambda og pakke det inn i tape. Synd at stemplene skal grises til med olje..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 steike nye webere ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det grenrøret er bedre enn f,eks Raceland sitt. For det bygger ikke like langt ned under bilen,så det skraper mindre. For dette går rett over stabilisatorstaget under bilen om du har det. Men ta Raceland sitt som et eks så går det mot staget,og så rundt. Så det blir et litt lavere punkt,så skal du senke mye så hadde jeg fåretrukket det du har fremfor det jeg har nå faktisk. Hadde slik på forrige golfen jeg hadde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Grenrøret er fra Raceland....så det er dårlig mener du? Like greit å kjøpe nye gassere, det er bedre en gamle som er fulle av gørr....og som må overhales uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Dette blir mycket bra Tommy.. Synes nesten du kunne ha laget ei lite glassvindu i motoren så vi kunne sett de lekre stemplene jobbe! ;) Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Det grenrøret er bedre enn f,eks Raceland sitt. For det bygger ikke like langt ned under bilen,så det skraper mindre. For dette går rett over stabilisatorstaget under bilen om du har det. Men ta Raceland sitt som et eks så går det mot staget,og så rundt. Så det blir et litt lavere punkt,så skal du senke mye så hadde jeg fåretrukket det du har fremfor det jeg har nå faktisk. Hadde slik på forrige golfen jeg hadde:) Jeg måtte senke motoren min 3mm bak for å få på grenrøret mitt. Tok borti styresnekka også. Vinkelen var helt på trynet så den senkingen hjalp litt på så. Med Prothane foringer da. Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Grenrøret er fra Raceland....så det er dårlig mener du?Like greit å kjøpe nye gassere, det er bedre en gamle som er fulle av gørr....og som må overhales uansett. Det er ikke dårlig,men det bygger litt langt ned under bilen, +at den koplingen man skal skru på eksosanlegget i er sveiset på er sveiset på skrå,så det blir enda litt lavere der:( men er fornøy med det utenom det at det bygger litt for langt ned under:) ser bra ut også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jeg måtte senke motoren min 3mm bak for å få på grenrøret mitt. Tok borti styresnekka også. Vinkelen var helt på trynet så den senkingen hjalp litt på så. Med Prothane foringer da. Javel,det problemet hadde ikke jeg. Sikkert forskjell fra grenrør til grenrør:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fikk tak i nye felger i forrige uke, i følge eieren var det ingen som ville ha sånne gamle felger lenger....greit nok det! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Fikk tak i nye felger i forrige uke, i følge eieren var det ingen som ville ha sånne gamle felger lenger....greit nok det! Tommy Hehe, godt det er noen som har flaks med selgerne:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Du har alltid så enormt flaks når de gjelder kjøp av felger. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Det vet jeg. gjett hvor mye disse kostet.....hele 600 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 heldiggrisen:p kan selge de videre til meg for det dobbelte;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg