Rally Koffen Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Utrolig pen Caddy Tommy :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 Jaaa, kanskje jeg skal kjøpe meg en Volvo buss med 4 dører!!! Dohhhh De gamle stolene skal selges, men jeg må tilpasse skinnstolene først. Gi bud! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da nærmer det seg sluten for "prosjekt caddyslack" Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ser der ja,nice!;) kva har du igjen da? Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 9x13 felger med 205 dekk og et -10? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 Da er det bare å finne seg et nytt prosjekt vet du, er det ikke det vi lever og ånder for da... :D Ser bra ut... :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 dette ble pent, gratulerer :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ser fin ut.. det eneste som gjenstår er små, breie felger og få den helt nedpå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2006 ser bra ut! :) og lav er den også blitt... veldig bra!! keep us updated! ha en flott helg Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Dette var jo bare heeelt konge prosjekt... jeg møtte deg i brandbu på fredag å da viste jeg ikke om prosjektet ditt... men må si jeg måtte se på bilen din to ganger.. å da la jeg merke til "wolgsvagen" merket ditt.. konge :afro Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Godt å høre!!! Alt for å vekke oppmerksomhet i Brua.. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Godt å høre!!! Alt for å vekke oppmerksomhet i Brua..Tommy Hehe..;) Det skal vel ikke så mye til heller med det er ihvertfall ikke noe problem for deg som har di bilene du har.... for å ikke nevne Asconan;) det er jo en god gammel traver i brandbu det;) Du er ihvertfall flink med biler å det er konge;) at noen tar vare på di gamle slagerne:) Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ascona'n gammel traver i Brua???? Rull inn du'a, den har ikke vært i Brua på snart 2 år..... Men kommer sterkere tilbake i løpet av sommeren! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Januar 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2006 Ascona'n gammel traver i Brua???? Rull inn du'a, den har ikke vært i Brua på snart 2 år..... Men kommer sterkere tilbake i løpet av sommeren! Tommy Ikke sånn sett da.. men tenkte mest på at det har gått mange sånne type bilder i brandbu jeg.. Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Januar 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2006 Joda, du har et poeng der, det har vel gått et par hundre Ascona b i forskjellig utførelser i Brua oppigjennom.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg