dansken Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 takk, men har handlet nye dekk kosta kun 497.- kr pr stk ferdige montret. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Bra du ikkje går for vinger og klister, det syns eg... Hvis du ser på motoren, forran, e der en plakett med noen bokstaver, under 4 tennplugg.. finne du den så ser du to bokstaver, då kan sikkert noen her si deg ka motor du har. Alle 1,6 ene og 1,8 ene har nemlig 1,8 stemplet inn i blokka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2005 har vasket motor rommet og fikset div utette slanger og renset alle koblinger før etter hæ?? står ingen ting på blokken men på toppen står det 2,0 ? ka mortor har eg ? 2 liter topp ? og 1,6 liter bunn ? dette er rart ... på dette bilde av eksos hullet må eg bytte ? eller kan dette lappes ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2005 Har du et sveisapparat i nærheten/tilgjengelig, er det jo bare å tette igjen det hullet der;):P Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 golfen går som en drøm har nå kjørt over 10,000 km smerte fritt =) vedlegger et vakkert bilde . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 har laget en subb av en gammel mdf kasse . lanzar 12 tommer med dobbelt spole og en alpine forsterker . spiller rått. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet November 11, 2005 Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 Laget? hehe..Dette er jo en orginal fabrikk kasse fra Lanzar dette. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet November 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2005 ja kassen er orginal =) men resten er hjemme mekk. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 vinter bilder uff 13 tommer vinter felger. Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 I golfen min jorda jeg fra festet til låsen på bagasjerommet. gikk fin fint Det må du ikke gjør. Da kan forsterkeren fort gå til h****. Du kan jorde den i selen under sete. Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 ok takk skal prøve på det Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 har vasket motor rommet og fikset div utette slanger og renset alle koblinger før etter hæ?? står ingen ting på blokken men på toppen står det 2,0 ? ka mortor har eg ? 2 liter topp ? og 1,6 liter bunn ? dette er rart ... på dette bilde av eksos hullet må eg bytte ? eller kan dette lappes ? hva er den grønne greia der ? :P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 En tank? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 he he aner ikke ka det er , dette er min først golf Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Er vel en vakuumtank til forgasser eller noe sånt. Iallefall en tank som det ble sagt så bra! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg