Pilsen Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Ja, på bildet er den jo knekt/død av rust, så du må nok ha en ny sånn. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Er heldigvis bare en del av den. På min knakk hele brua, det er litt mer stress. Kjøp på autospar, er ikke langt til de... Du bør se på andre siden og når du tar denne, så du slipper og gå på samme smellen en gang til..... Er vel noe grovbolter inn mot brua, og en 3 stk 15? ute ved demperen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 er festet i to bolter inn mot fremre travers, tre 10mm mot bærekula på spindelen og eventuellt innfestning til stab-stag.. kan være litt vanskelig å få ud den foringen som står bakerst mot traversen, siden denne har en innsatshylse som ofte ikke er lett å få ut. kjøp denne foringen ny iallefall.. billigste er vel å hente hel komplett bærearm på en hugger... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 koster kun ca 400 kr hos autospar og der er med foringer billigt tror eg kjøper nye da holder den en stund Produkt: Bærebro m.foringer Produktgruppe: Bærebroer Bilmerke: VW Bilmodell: VW.GOLF Motor: 1,0-1,8 År: 08.83 > 10.91 Plassering: Høyre/Venstre Art.nr: 191151B_00001 Org. nr: 191407151B Pris: 432,39 er det denne typen eg skal bestille , er med foringer men er det alle foringer ? som skal vere der ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ja ringte og bestilte denne bære brua med foringer men selger snakka om eg bør bytte andre foringer ? hvilke da ? er dette nødvendigt? han snakka oxo om eg bør bytte alle foringer på den andre sidden ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 da er eg klare for kamp Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 haha, første gang jeg ser en golfeier som har rent verktøy ;) (muligens for det er nytt :) Du skal se at dette går fint ,er ikke noe problem å bytte bærebrua på golf..:) søstera mi kunne klart det ;) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 ha ha ok =) ja verktøy er nytt kjøpte ekstra da slipper eg og ligge under bilen og mange div ting =) tror dette kan gå smerte fritt ser enkelt ut men har hørt att eg må av med endeleddet ? kan det stemme ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 ja da er den byttet men men se på bildet er denne foringen ok=) og ka i svarte ? når eg bytta brua rant det girkasse olje ? er dette vanligt ? og kor sitter påfyllings skruen på en golf (til girkassa) ? vedlgger bilder se på foringen er den ok ? ser vinklen ok ut ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 steike den gamle bærebrua så ikke god ut..hehe Du har nok lekasje på din girkasse. Ser du hvor den kommer fra? Mener man fyller på olje i speedowire hull (skru av wire). Så lenge mansjetten/gummien er hel og det ikkje er slakke i bærekula er den god. Men koster ikkje mye for nye. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ser du ikke har stab stab fremme ??????? (stabelisatorstag - eller krenkningshammer ... ) Monter dette og bilen blir en god del bedre å kjøre. Finn et på en hugger. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg fylte girolje i et annet hull! Ikke i speedometerwirehullet.. Var en skrue på siden jeg måtte skru av.. Ser den hvis du ser inn fra venstre hjul.. Er en slik 4-kantbolt, lik som på bl.a boble.. Du må gjerne et spesielt verktøy til denne skruen da.. Jeg har en slik kloss som er frest ut til å passe i en vanlig nøkkel.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Ser du ikke har stab stab fremme ??????? (stabelisatorstag - eller krenkningshammer ... ) Monter dette og bilen blir en god del bedre å kjøre. Finn et på en hugger. ok =) bilder ? er ferske i golf verden hvordan ser dette ut he he du mener ikke den oppe i motor rommet ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 Jeg fylte girolje i et annet hull! Ikke i speedometerwirehullet.. Var en skrue på siden jeg måtte skru av.. Ser den hvis du ser inn fra venstre hjul.. Er en slik 4-kantbolt, lik som på bl.a boble.. Du må gjerne et spesielt verktøy til denne skruen da.. Jeg har en slik kloss som er frest ut til å passe i en vanlig nøkkel.. på min golf var det en 10 mm mutter . men her kommer det rare ??? strammer eg dennne mutter virker ikke spidometer i bilen, løsner eg den så virker spidometer ? skal denne mutter verre løse ? takker for svar Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juni 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2005 http://golfstory.free.fr/photos/photos_golf2/VuedessusGTI.jpg Her ser du det.. Det er det som er sølvfarga og er festet på bla bærebruene. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg