dansken Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ting som jeg har byttet til nå bærebrua bære kula bremse rør fremme bremse rør bak bremse sylender bak dynamo olje /filter fordeler lokk plugger luftfilter bremse væske gir kasse olje vifte reim til sommer kommer der 80 mm senk =) og nye eksos anlegg , hvis der er mere cash andre forgasser Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 yes står opp i dag og tenker i dag er det en vakker dag og skru bil på ,sol og + grader . setter på kaffe og venter en time, SÅ velter det ned med snø ganske uvanligt her i stavanger !!! får handle meg telt på biltema ..'' Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 He he. Ble rimelig irritert selv når jeg så snøen! Det er jo slaps i morgen uansett! Fint å ha garasje i disse vinterdager.. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 skal prøve og finne meg et lokale eg kan leie . Er ikke gøy og mekke bil ute , Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 var feil demper jeg fik fik den riktige nå kostet 60 kr ekstra =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 yes da er bilen klar for nye eu kontroll sidden der er kaldt og mye snø tok jeg nesten hele bilen i deler inn på kjøkknet hehe Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 hahaha.. Hadde muttern sett at jeg holdte på å vaske skitne bildeler inne på kjøkkenet så veit jeg hun hadde klikka helt. Det var Golf1 dempere du fikk sist JA? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 bor heldigvis i eget hus =) men samboer var ikke så happy med bildeler inne . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Det var Golf1 dempere du fikk sist JA? aner ikke var nok det, fik byttet dem uten problem . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ja da er golf eu godkjente i 2 år til . =) nå skal der handles deler Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken2 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 golfen er solgt =( Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=122946 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Synd.. Hva gikk herligheten for? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 10,000 kr =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg