NISMO racing Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Her kommer et bilde av bilen med nye felger, deilig å slippe å kjøre med vinterdekk! Dekk av type Wanli 215-40-17 bak og 205-40 foran. Felgene er av merket space 7,5x17". Faktisk ganske gode å kjøre på:) Ja, jeg vet bilen er høy som Oslo Plaza. Muligens senkesett etterhvert. Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Ble bra det der. Nå må jeg begynne å holde utkikk etter bilen din :) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 et senkesett håper jeg er din neste innvestering sombrero Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Kule felger, litt høy som du sier... ellers ser det jo bra ut. Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Grattla me nye felger=) Selfølgeligt er de kule, er jo like mine :D Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ganske like mine også. Men skvettlapper?? :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hei! ikke diss skvettlapper da.. Glad i skvettlappa mine jeg.. også tar deimot for så mye møkk og drit. Og bare så dere vet det.. amerikanerne kunne drepe for våre "primera" skvettlapper.. Måtta bare si ifra litt her nå! :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 hei! ikke diss skvettlapper da.. Glad i skvettlappa mine jeg.. også tar deimot for så mye møkk og drit. Og bare så dere vet det.. amerikanerne kunne drepe for våre "primera" skvettlapper.. Måtta bare si ifra litt her nå! :) Får se om jeg finner mine da, så kan jeg selge dem til noen amerikanere :P Personlig så synes jeg biler med feite felger og skvettlapper ser harry ut. Synes bare ikke det passer. Men det er meg da. (Når kommer lynsjehorden?) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Får se om jeg finner mine da, så kan jeg selge dem til noen amerikanere :P Personlig så synes jeg biler med feite felger og skvettlapper ser harry ut. Synes bare ikke det passer. Men det er meg da. (Når kommer lynsjehorden?) :P Har du ike skvettlapper, så blir kanaler/skjørter stygge etter kort tid... Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har du ike skvettlapper, så blir kanaler/skjørter stygge etter kort tid... Tja, sant det, men jeg har tenkt å skaffe noen lister som skal stå der. To kompiser som hadde primera hadde det. Men ingen av dem ante hvor man fikk kjøpt det. Om noen vet så rop det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pene felger du har fått deg :) Menneh skvettlapper.... jeg fikk bilen min med skvettlapper bare foran, og ikke bak. Trenger det kanskje ikke heller? :D Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pene felger du har fått deg :) Menneh skvettlapper.... jeg fikk bilen min med skvettlapper bare foran, og ikke bak. Trenger det kanskje ikke heller? :D Det er jo foran det er viktigst ja. Iallefall for din bil ;) De som kjører bak får slutte å ligge i ræva på deg når du kjører så får de ikke sprut på seg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pene felger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Pene felger:) Nesten klin like mine :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NISMO racing Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Takk:) Ser det er flere med kule felger her thumpsup Skvettlappene blir værende! Vært på tur til Göteborg i helga, fikk prøvd dekka med full bil. Litt annet enn vinterdekk med 70 profil, men mest positivt. Men høyere hastigheter (150+) krever en stivere bil, funker ikke noe særlig med myke slx-fjærer. Men dekkene har mye bedre evne til å unngå vannplaning enn f.eks Pirelli P6000 (hadde de på gamlebilen). Siter - 07 mod VW touran tdi highline dsg - 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci - 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci - 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg