Gå til innhold

Endelig nye felger


NISMO racing

Anbefalte innlegg

Her kommer et bilde av bilen med nye felger, deilig å slippe å kjøre med vinterdekk! Dekk av type Wanli 215-40-17 bak og 205-40 foran. Felgene er av merket space 7,5x17". Faktisk ganske gode å kjøre på:)

 

nismo racing copy.jpg

 

Ja, jeg vet bilen er høy som Oslo Plaza. Muligens senkesett etterhvert.

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! ikke diss skvettlapper da..

Glad i skvettlappa mine jeg.. også tar deimot for så mye møkk og drit.

 

Og bare så dere vet det.. amerikanerne kunne drepe for våre "primera" skvettlapper..

 

Måtta bare si ifra litt her nå! :)

Får se om jeg finner mine da, så kan jeg selge dem til noen amerikanere :P

 

Personlig så synes jeg biler med feite felger og skvettlapper ser harry ut. Synes bare ikke det passer. Men det er meg da. (Når kommer lynsjehorden?) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg finner mine da, så kan jeg selge dem til noen amerikanere :P

 

Personlig så synes jeg biler med feite felger og skvettlapper ser harry ut. Synes bare ikke det passer. Men det er meg da. (Når kommer lynsjehorden?) :P

 

Har du ike skvettlapper, så blir kanaler/skjørter stygge etter kort tid...

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pene felger du har fått deg :)

 

Menneh skvettlapper.... jeg fikk bilen min med skvettlapper bare foran, og ikke bak. Trenger det kanskje ikke heller? :D

 

Det er jo foran det er viktigst ja. Iallefall for din bil ;) De som kjører bak får slutte å ligge i ræva på deg når du kjører så får de ikke sprut på seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) Ser det er flere med kule felger her thumpsup Skvettlappene blir værende!

Vært på tur til Göteborg i helga, fikk prøvd dekka med full bil. Litt annet enn vinterdekk med 70 profil, men mest positivt. Men høyere hastigheter (150+) krever en stivere bil, funker ikke noe særlig med myke slx-fjærer. Men dekkene har mye bedre evne til å unngå vannplaning enn f.eks Pirelli P6000 (hadde de på gamlebilen).

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår