Gå til innhold

Bilforumets 3-serier!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vil være snakk om minimale forandringer utvendig...er innvendig det kommer til å skje mest....men jeg skal prøve å hente igjen ren og pen stil på alt som blir gjort...ikke noe veldig "skrikende"

 

Her er det noe bilder fra Max Power brukte bilen som reklame bil på Karl JohanQUOTE]

 

utrolig pent..hadde kjøpt den jeg, men 328 blir nok for mye for meg akkurat nå. hva slags eksosanlegg har du? får man det til en 320coupe E36?

er venn venn av meg som skal ha det.

(X) BMW E46 318IA

(X) BMW E60 530DA

(X) BMW E39 525I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

utrolig pent..hadde kjøpt den jeg, men 328 blir nok for mye for meg akkurat nå. hva slags eksosanlegg har du? får man det til en 320coupe E36?

er venn venn av meg som skal ha det.

 

Er supersport eksos.....levers til 320 og man har vel 22 forskjellige typer endestusser å velge imellom.

 

Billig er det og..:)

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo stilig med potter på hver side ;)

Selger dere dette på eyecandy?

 

Fåes det til 318is da? :)

 

BMW`ene skriker jo om en potte på hver side siden den er såpass firkanta i formen bakfra (spess coupe)

 

Vi selger dette....er største importøren for supersport i Norge....og det fåes til 318is

 

Prisene starter fra 3990 kroner for duplex anleggene....

 

Se på http://www.supersport24.de trykk på linken på de spesifikke anleggene så kommer "potte" utvalget opp...ønsker noe kataloger er det bare å sende en pm så slipper vi det i posten....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår