DaButcher Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 bare det overstiger 220 hk så skal det gå bra.. hvordan blir d med bilde hpfreak?? there's no replacement for displacement. riktignok kan crx vtec folk si: jeg har 160hk!! men, de har bare 150nm! du kan ikke trylle frem effekt av bensin som er ikke-eksisterende. alle snakker om hk, men det er nm som teller! selvsagt må du ha litt hk også! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hva slags bilder vil du se da? Motoren min har mer enn 220 nå og mer skal det bli ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hva slags bilder vil du se da? Motoren min har mer enn 220 nå og mer skal det bli ;) om jeg senker comp og mater motoren min, skal du se jeg tar deg! heller tvilsomt det skjer, nå som jeg har kjøpt leilighet.. må vel ha meg noen møbler og slikt tull. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agent Pong Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 bare noen av bilen... min å har over 220 hk.. men ikke hos bt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 om jeg senker comp og mater motoren min, skal du se jeg tar deg!heller tvilsomt det skjer, nå som jeg har kjøpt leilighet.. må vel ha meg noen møbler og slikt tull. Heller tvilsomt uansett kanskje? Har 300 hk og 490 Nm på hjula før NOS. Den nye motoren, hvis jeg da kjøper den, havner muligens på 4 sifret tall. Så blir gjerne med på et løp eller to mot deg da DaButcher ;) Dessuten er ikke bilen min typisk V8, ikke bare brøling åg buldring. Det skjer faktisk noe også. Skal legge ut et par bilder jeg... Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Får ikke lagt ut noe bilder akkurat nå. Dataen min er nede så jeg låner dama sin nå :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 har sett film av hpfreak sin v8 volvo...flytta bra på sei de...spinne jaffall...! må få tak i en film...veit ej fann et par filma på nette en gong...men huskakje karr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvordan er det med headers i 240'n? er det noe man kan få kjøpt ferdig som passer nedi, eller må man lage egne? de originale støpejerns-kladdene er uaktuelle! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Bruker du hookers competition headers så skal dette passe veldig bra rett på. Ja det er noen filmer av bilen på nettet, men da var den ikke helt riktig mappet. Fikk tryllet fram enda 30 hk på hjula til ved bedre mapping ;) Nå leter jeg bare etter en sveiser så er bilen på veien igjen ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 du kjører med TPI? holder meg til gasser, jeg...prøvde meg på en 350 TBI, men det var bare no herk! :D Jeg har et sett nye headers liggende, men jeg er redd for at de er for breie, at de går litt for rett ned... jeg bygger motor for tiden, har en 350 som kommer fra en -80 Blazer, der har jeg til nå fjerna over 20 kg med bl.a nytt alu innsug og LANGE heddman headers... :) håper på å ha råd til nye alu topper, men det koster PENGER! alt for å spare vekt... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ingen nevner Toyotas UZ-FE-serie? Mellom 4 og 4,7 liters slagvolum alt etter modell, 32 ventiler, QOHC og godt med aftermarket-deler er faktorer man kanskje burde ta med i regnestykket sitt. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 lek heller med tanken på 502 bigblock inn i en 240! har aldri sett en bigblock i volvo før. noen som har dette? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kamerat av meg funderer på å sette i en BB chevy i volvo. Men han er usikker på motor og hvilken bil han skal bruke. Jeg skal jo nå ha en 305 i Likbilen men den blir ikke så trimmet. Skal ha den som bruksbil ;) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 hvorfor dytter du nedi en 305? ren blokk veier jo MER enn 350'n, og du skal jobbe HARDT om du skal ha et lavere forbruk... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fikk motoren og girkassa billig. Og det er ikke værre da budsjettet er større å banke inn en kvass 350. Er samme fester ;) Forbruket driter jeg i så lenge jeg kjører gromt ;) Men blir nok en 350 etterhvert og muligens den jeg har i andre Volvoen. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg