Gå til innhold

hadde noen gidda å hjelpe litt?

Ranger emnet

HemiCuda

Anbefalte innlegg

har begynnt å planlegge litt fremover når det gjelder å fikse min egen bil, men med mine "PS skills" er ganske lavmål, idet jeg prøvde å modde bilen min slik jeg tenker på å gjøre med bilen.

her er da det jeg lurer på om noen gidder å hjelpe meg med:

- flytte sidespeilene nærmere panseret, de står litt langt bak på døra

- skaffe meg noen 15" eller 16" chrome felger

- skal prøve å få tak i Cobra frontspiler og panser

- omlakkere hele bilen, her er jeg ikke sikker på hva jeg vil, så kom gjerne med forslag, vil helst beholde "dekalene" på sidene, men bytt gjerne farge på dem også, helst farger som passer til det røde skinn interiøret :p

- Sidepipes er det planer om.

- eventuelle forslag du har.

jeg hadde satt stor pris på om noen hadde gidda og ihvertfall prøve seg på bilen med de ønskene jeg listet opp, så jeg kan få en liten ide om hvordan bilen min eventualt kan ende opp.

- Tommy

EDIT: glemte jo selfølgelig bildet notin

p10101314ck.th.jpg

p10101326fr.th.jpg

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg laget en rask mod her håper du liker den ;)

-Flyttet Speil

-Skjiftet Farge

-Satt på Cobra front og panser

-Satt på side-pipes

+ litt annet smått

okay, det ble gankse så rått O.o... cobra panser og front er DIFINITIVT på lista nå, sammed med sidepipes, å fargen er jo til å vurdere også, yum

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider