HemiCuda Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 har begynnt å planlegge litt fremover når det gjelder å fikse min egen bil, men med mine "PS skills" er ganske lavmål, idet jeg prøvde å modde bilen min slik jeg tenker på å gjøre med bilen. her er da det jeg lurer på om noen gidder å hjelpe meg med: - flytte sidespeilene nærmere panseret, de står litt langt bak på døra - skaffe meg noen 15" eller 16" chrome felger - skal prøve å få tak i Cobra frontspiler og panser - omlakkere hele bilen, her er jeg ikke sikker på hva jeg vil, så kom gjerne med forslag, vil helst beholde "dekalene" på sidene, men bytt gjerne farge på dem også, helst farger som passer til det røde skinn interiøret :p - Sidepipes er det planer om. - eventuelle forslag du har. jeg hadde satt stor pris på om noen hadde gidda og ihvertfall prøve seg på bilen med de ønskene jeg listet opp, så jeg kan få en liten ide om hvordan bilen min eventualt kan ende opp. - Tommy EDIT: glemte jo selfølgelig bildet notin Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Nå vet jo ikke jeg veldig mye om Photoshop, men jeg tror denne er litt vrien :) Virker ikke som om noen klarer det hvertfall :rolleyes: Hva med å hjelpe han med flytting av speil gutter? Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei, jeg laget en rask mod her håper du liker den ;) -Flyttet Speil -Skjiftet Farge -Satt på Cobra front og panser -Satt på side-pipes + litt annet smått Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy=) Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Den var jo bra da! :) Ble litt inspirert til å lære meg dette selv nå! Får vel prøve meg på min drømmebil S3 :driving Siter 99 Mitsubishi 3000GT US-Spec selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 får vel prøve jeg også! så deg forresten her om dagen! du cruiste rundt i byn! flott bil! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hei, jeg laget en rask mod her håper du liker den ;) -Flyttet Speil -Skjiftet Farge -Satt på Cobra front og panser -Satt på side-pipes + litt annet smått okay, det ble gankse så rått O.o... cobra panser og front er DIFINITIVT på lista nå, sammed med sidepipes, å fargen er jo til å vurdere også, yum Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg