Aleksander Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Morn, Kjøpte meg i går et rimelig luftfilter på torshov (jaja, ikke mobb) og måtte også ha en slik klistre-spray som jeg måtte sprute på filteret før bruk. Men så kommer jeg til pointet med denne tråden....Hvor mye av de sticky gørra skal man ha på? Nå har jeg bare tatt et lite lag over hele filteret, men skal jeg virkelig dynke det? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skal ikke dynkes..kun et tynt lag..olja er for og fange støvpartikler som motoren din ikke skal suge inn Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ok, da har jeg gjort det riktig da :) Takk skal du ha! Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fikk du det med da du kjøpte luftfilteret? Eller hva heter den, pris? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fikk du det med da du kjøpte luftfilteret? Eller hva heter den, pris? Nei, måtte kjøpe med en sprayboks som holder en god stund framover. Kostet ca 100,- Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ok, ikke så ille det hvis den holder lenge, husk og vask det nye filteret ditt med whitesprit jevnlig da, og skyll innen ifra og ut med lunka vann, og tøørk å spray:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Virker ikke så sunt for motoren med slike super airflow produkter :-D Renseeffekten skal vistnok være dårlig. Men bedre enn ingenting dog... :titties: Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Virker ikke så sunt for motoren med slike super airflow produkter :-D Renseeffekten skal vistnok være dårlig. Men bedre enn ingenting dog... :titties: Men hvem bryr seg på en gammel dieselbrenner som snart har gått 250k? ;) Tror dessuten at det funker helt fint så lenge man vedlikeholder jevnlig osv. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg