113deluxe Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Er det noen andre steder enn møller man kan få kjøpt G60 merkene til å ha bak på bilen og i grillen??? Noen som evt vet hvor mye de koster? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Må bare skyte inn at en ikke kan kjøpe på møller gått ut av produksjon ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Må bare skyte inn at en ikke kan kjøpe på møller gått ut av produksjon ... Jeg skal ikke si du ikke har rett, men da må de ha gått ut for veldig kort tid siden.. Delenummerene er (eller var) som følger: Foran: 191 853 675 B Bak: 191 853 679 N Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Er det noen andre steder enn møller man kan få kjøpt G60 merkene til å ha bak på bilen og i grillen??? Noen som evt vet hvor mye de koster? Har sett NBS (norskbildelesenter) har diverse merker i butikken der... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Skulle ha et for et par uker siden men fikk det til svar ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Møller har de, for det merket som sitter i grillen, så koster det 129kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Møller har de, for det merket som sitter i grillen, så koster det 129kr. Jeg prøvde å kjøpe et slikt forgje uke men fikk svar at de var gått ut av prod.. Kan hende noen lokale forhandlere har liggende på lager ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 hmm, merkelig. Ja det er godt mulig, men når jeg bestilte de så hadde de på lager i byen. De kunne også få tak i slike G60 merker i chrome sa de..men de spurte jeg ikke etter prisen på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Merker får du på: http://www.trimsport.co.uk/html/badges.html Så merk dere i hel..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunas Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg vil nå tro at du kommer billigere fra det ved å kjøpe de G60 merkene hos møller hvis de fortsatt leveres. Siter _____________________________________________ Bjorn Lunas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Helt sikkert. Men når de tydeligvis ikke var like lette å få tak i i hele landet, kan jeg jo dele en link jeg har istedet for å sitte og gjøre ingenting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg vil nå tro at du kommer billigere fra det ved å kjøpe de G60 merkene hos møller hvis de fortsatt leveres. I England var det billigere å kjøpe fra Trimsport når de fortsatt var mulig å få tak i hos VW forhandleren. VW deler er også en god del billigere i England enn i Norge (eks. G40 fordeler 2640 i Norge, ca 1800 i England) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkje Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Var på møller idag å hørte etter merkene. Begge var gått ut av produksjon. Siter - Golf GTI G60 | Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg