113deluxe Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Kan jeg bruke dynamoen fra en gti 16v på 1.6l min?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Kan jeg bruke dynamoen fra en gti 16v på 1.6l min?? så lenge innfestingene fungerer så ja. da kan du det ja! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 så lenge innfestingene fungerer så ja. da kan du det ja! Innfestingen er ikke lik men man kan skru løs selve innfestingen fra blokka. Om jeg tar med dette og bytter med det som står på min så skulle det vel gå greit? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Innfestingen er ikke lik men man kan skru løs selve innfestingen fra blokka. Om jeg tar med dette og bytter med det som står på min så skulle det vel gå greit? på blokka på min 8v 1.8 L .. så er innfestingene "faste" i selve blokka Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 på blokka på min 8v 1.8 L .. så er innfestingene "faste" i selve blokka På min og de jeg har sett på høggern så har man kunnet skru av selve festet mellom blokka og dynamoen. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 På min og de jeg har sett på høggern så har man kunnet skru av selve festet mellom blokka og dynamoen. Totalt forskjellig innfesting. Trust me, I know. Hvorvidt det går å skru av feser og sjonglere vet jeg ikke. Men jeg kunne ikke bruke dynamoen fra 8v'en min på 16v'en..... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Totalt forskjellig innfesting. Trust me, I know. Hvorvidt det går å skru av feser og sjonglere vet jeg ikke. Men jeg kunne ikke bruke dynamoen fra 8v'en min på 16v'en..... Han skal gå ned fra gti til en cl? Å ja det skal gå det viss du klarer å jukse det til på ett vis..er bare bra med en dynamo som lader mer, f.eks 90amp fra gti viss du har litt annlegg :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg