GalnemaX Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Heisann! Jeg har en 1.6i motor som står i en Opel Astra F. Denne har 75 hk orginalt, og jeg lurer litt på hvordan jeg kan øke hkantallet bittelitt.. Til rundt en 100 hk kanskje.. Noen som har noen forslag? Utenom å bytte motor osv.. På forhånd takk! Mvh Andreas Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Heisann! Jeg har en 1.6i motor som står i en Opel Astra F. Denne har 75 hk orginalt, og jeg lurer litt på hvordan jeg kan øke hkantallet bittelitt.. Til rundt en 100 hk kanskje.. Noen som har noen forslag? Utenom å bytte motor osv.. På forhånd takk! Mvh Andreas 33% økning kan vel ikke kalles bitte litte grann.. hehe. :cab ---> dragcar kan jo kjøpe en litt vassere kam, justere bensintrykket litt opp, for så finjustere litt på blandingen. Samma du har ut kammen kan en jo ta av toppen og høvle av noen spon biter av toppe, ca 0,5mm. bytte eksosanlegget til noe litt grøvere, 2" kanskje. eller så kan du jo :naaaws hehe... neida.. det er ikke morro da en så skjelden bruker det... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 33% økning kan vel ikke kalles bitte litte grann.. hehe. :cab ---> dragcar kan jo kjøpe en litt vassere kam, justere bensintrykket litt opp, for så finjustere litt på blandingen. Samma du har ut kammen kan en jo ta av toppen og høvle av noen spon biter av toppe, ca 0,5mm. bytte eksosanlegget til noe litt grøvere, 2" kanskje. eller så kan du jo :naaaws hehe... neida.. det er ikke morro da en så skjelden bruker det... Hehe, takker for svar ;) Frister jo mest å bytte motor, men da bilen er importert i 97, så har jeg ikke råd til å få det godkjent.. Må vel betale masse penger pr hk osv da? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ja, men ingen vet vel at du har bytta motor :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 ja, men ingen vet vel at du har bytta motor :D Sant nok.. Helt til den skal EU-godkjennes ;) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa driver Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 hvis du går på http://www.tigerspeedparts.no så kan de hjelpe deg. er ikke dyrt heller det er chip trimming. Lykke til Siter Drive corsa is cool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Juni 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 hvis du går på http://www.tigerspeedparts.no så kan de hjelpe deg. er ikke dyrt heller det er chip trimming. Lykke til Takk for tips ;) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg