Gå til innhold

Nytt street meet snart???

Ranger emnet


EVO6

Anbefalte innlegg

  • Svar 204
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer stemmer..

Det kan hende det er noe på andre siden av telenorbygget. Jeg tror det er en ganske stor plass der, men plasser er bak noen bygg eller noe..

 

- Tar til høyre istede for venstre i samme kryss man kjører til telenorbygget (venstre)

 

 

Det stemmer det :) vet ikke hvor det er best og ha det jeg.. :naaaws

Må jo tenke på andre oxo som ikke gidder og kjøre så langt..

De har fortsatt en del plass igjen på fornebu de ikke helt vet hva de skal bygge der.. må få til sånn at de forstår at de må bygge noe for ungdom ned bil interesse.. det er jo ingen steder for det.. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hønefoss er det jo en ganske stor plass, uten bommer, uten mye bebyggelse rundt! Kebabsjappe vedsia, sentralt..

Vet ikke om dette funker:

http://www.gulesider.no/gsi/map.do;jsessionid=at9d7WHuV1b-?n=&mode=&cb=&c=s&drill=&showCompanies=false&firma=&bkode=&v=&msa=m0&x=10.257294&y=60.168102&id=s_10.257294_60.168102&startId=&finishId=&spraak=1&oldZoom=8&zoom_out.x=40&zoom_out.y=12

 

Tenkte iallfall på parkeringa til stormarkedet, under bybrua.

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som er hypp på streetmeet, kom til fredrikstad på lørdag! er en tråd om det, for de som ikke vet hvor fmv kan jeg vise veien. (motorveien fra oslo kan jo være underholdende for de med litt power og)

håper på et dritbra meet og at det også kommer folk langveisfra. (se tråden om streetmeet østfold våren/sommer eller no svada) vent litt så finner jeg linken.

 

offtopic:henter bilen om noen timer, etter at den fikk gjennomgå på parkeringsplassen på skolen av en ikke så parkeringskyndig andreklassing. (må kjøre med ulakka fanger en stund buhu)

 

EDIT: fant linken. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=75232

ps tar en time fra oslo, dere bør få med dere dette meetet! og for dere som ikke vet hva FMV er, er det Fredrikstad Mekaniske Verksted, altså et gammalt og svært industriområde, perfekt spot for meet. skal finne et bilde av stedet jeg.

FMV.jpg

massiv promotering her hehehe thumpsup

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo distriktet er vel det mest sentrale har det visst seg. Ihvertfall dit det kommer flest på streetmeet.

 

Men sist det var streetmeet så endte vi til slutt opp på en rimelig stor parkeringplass ved åråsen stadion i lillestrøm. Der fikk vi lov til å være så sant vi ikke gjorde noe ulovlig som børning, kanskje det var fordi politi skjønte vi bare ville flytte oss til et annet sted, men blei ihvertfall ikke jaga bort.

 

Det er vel ikke værre enn at noen tar en tur ned på politikammeret og spørr etter hvem de skal henvende seg til for å kunne få lov igjen til å holde et streetmeet der.

 

Ska det være lovlig børning, kreves det mye mer, og det vil ikke bli streetmeet på samme måten.

 

Men så har vi problemet at hvis en tar en burnout så blir alle jaga bort, noe jeg ikke vil ihvertfall. Så skal du ta burnouts, som jeg håper noe skal, så kanskje ta disse til slutt.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det mest sentrale er i oslo område ja..

det er der det møter opp flest folk..

men det hadde vært gøy og fått til noe på den andre siden av byen oxo..

På drammen siden..

trenger ikke og være så langt på andre siden.. :)

Skal ikke få til noe neste helg da??

ikke først kommende men helgen etter der?

Det blir den 3- 5 juni..

Da er det vel oxo litt varmere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vallhall er bra plass da.. Vallhall ligger før/etter våleringatunnelen tror jeg, er ikke sikker..

 

 

Ok.. :)

Så og si midt i byen da.. :naaaws

Men er det ikke litt greit og ha det litt utenfor?

Da blir det ikke så mye pes m politiet og sånt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår