Kenito Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Om du noengang hører noen si "hachiroku", er dette den japanske betegnelsen/forkortelsen på AE86. "Hachigo" derimot, er betegnelsen/forkortelsen på AE85/"SR5", som har en 4AC-motor med forgasser. Denne bilen er relativt slapp i forhold til AE86, og visstnok ikke noe å trakte etter. The car is known as Hachi-Roku which in japanese translates to simply eight(Hachi) six(roku) Og Hachi-go er åtte og fem :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bean Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Denne tråden ser rimelig død ut nå... Åssen er markedet for disse bilene nå? Har sett litt på noen danske sider men finner ingen... Noen som vet om noen som er til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Tråden begyner å bli lit død nå ja. Det er faktisk en bil til salgs i norge. Den skal vel faktisk stå i motorbørsen om jeg ikke husker helt feil. Men skal du ha bil bør du kanskje titte på sveitsiske annonser i stedenfor. Jeg fikk nyss om at man får ok priser der nå omdagen. :) Det jeg har sett i danmark har vært dyrt og dårlig i det siste :( prisene der er ikke like lave som de var før. En skjelden gang i mellom har jeg også sett noen på Mobile.de... Men prisene er ikke de beste. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Er på utkikk etter en slik bil og har sett på noen i utlandet. Gi gjerne beskjed hvis noen kommer over noe, helst i grei stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Er på utkikk etter en slik bil og har sett på noen i utlandet.Gi gjerne beskjed hvis noen kommer over noe, helst i grei stand. Sett denne? http://www.toyotaextreme.dk/kobvi.as...3477&ForumID=2 Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Takk skal du ha :) Ja, har sett på den og en i Sveits og tenkte jeg skulle følge med litt utover vinteren. Har for en gangs skyld god tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Enda en: http://www.toyotaextreme.dk/kobvi.asp?id=233069&ForumID=2 Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ser bra ut den og, er jo ikke noe pes å hente bil i DK :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hva med denne da? Til salgs via Powervehicles i England. Pris på ca 4000 pund i england, det er ca 49000 norske. Masse godbiter på den. Powervehcles er en engeskmann som prøver å etablere seg som drifter i japan, han tar inn biler på bestilling, eller ettersom han finner noe bra. Alt kan bestilles etter budsjett. http://www.driftworks.com/forum/showthread.php?t=24162 Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI R RA Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Meget interessant ja, det verste er at det blir vinter og bruks-bil for min del, men det blir lite KM i året og jeg er nøye med å ta vare på utstyret. Er jo ikke sikkert at det blir AE86, men liker dem godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Nam nam:thumb Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Litt opptopic,men fortsatt ON topic :) jeg har en KE70 som jeg leter etter senkefjærer til. Har skjønt at "mye" er likt på AE86 og KE70. Noen som vet om fjærer passer omhverandre på disse bilene? Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er ikke sikker på om fjærskålene er like forran, men jeg kan ikke se forskjell. Bak er det bare å hive på. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Litt opptopic,men fortsatt ON topic :)jeg har en KE70 som jeg leter etter senkefjærer til. Har skjønt at "mye" er likt på AE86 og KE70. Noen som vet om fjærer passer omhverandre på disse bilene? Anders Bak passer de vel. Hvis du prøver framme og, så vil jeg vite åssen det gikk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Ah,bra :) Finnes det noen greie shopper og kjøpe dette fra? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg