JuB Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei, kjøpte meg nye felger, men de tar i fjørbeinet. Kjøpte meg 9mm spacere, men det var får lite. 1 og 2. Her er det "stoppere" slik at ikke skålen skal gli ned. Ringen: Her har jeg prøvd å bøyet skålen litt opp, hjalp litt men ikke nok. Så er det noen som har forslag? Om jeg skal ha større spacere må jeg ha lengre bolter, og bolter jeg har pesa med å få tak i. Måtte være slike tynne bolter. Hadde håpt jeg kunne bygge skåla litt opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei, kjøpte meg nye felger, men de tar i fjørbeinet. Kjøpte meg 9mm spacere, men det var får lite. 1 og 2. Her er det "stoppere" slik at ikke skålen skal gli ned. Ringen: Her har jeg prøvd å bøyet skålen litt opp, hjalp litt men ikke nok. Så er det noen som har forslag? Om jeg skal ha større spacere må jeg ha lengre bolter, og bolter jeg har pesa med å få tak i. Måtte være slike tynne bolter. Hadde håpt jeg kunne bygge skåla litt opp? Jeg foreslår at du bytter felgene med noen som har riktig inpress. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Kjør til skuringa gir seg.. hehe m'm Det gjorde jeg på forige golfen min med 18"... gikk fint med felgen... fikk subba bort litt fra fjørbeinet bare.. Prøvd å justere på camberen da? Justere hjulet litt ut fra fjørbeinet.. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Forklarte kanskje litt feil, men dekket tar i den skåla. Fikk bøyd den litt opp, så det ser ut til at det går bra. Men er minimalt med klaring, noen som vet om det er farlig? Ca 5mm klaring til den skåla.. Kan jeg kutte den skåla litt? Er kanskje ikke så veldig lovlig det... Noen som har 17" og trenger 18" pm meg ;) (4x100) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg