[JH-Performance] Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 dette blir konge..ska montera intriøret i kveld..så på me felgar i måro..ska få litt ny lakk i kveld(2 av dei).. håpe på gode komentarar no!! :hailvw happyhappy Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 *go kommentar* ;) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet April 28, 2006 Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 :phatyo Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo_85 Skrevet April 30, 2006 Rapporter Share Skrevet April 30, 2006 Grei tråd dette JH.. Fargen er jo bare sjukt mykje finere i virkligheten enn på bildene... Mangle bare vinga no... hehe... :hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Ble bra dette:) Bortsett fra at jeg syntes det gitter er altfor hvitt. Men det er din bil. Men absolutt et strøkent eksemplar:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 fet bil! vet ikke helt om jeg er med på fronten/gitter, ble litt for mye for min smak :) planer om andre lykter? el har jeg oversett no i tråden? :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 fet bil! vet ikke helt om jeg er med på fronten/gitter, ble litt for mye for min smak :) planer om andre lykter? el har jeg oversett no i tråden? :P angel eyes komme på sikt.. synns ikkje da blei så gale me kvitt gitter..fonten blir nok litt tøffare når eg får montert frontleppa igjen..den e no forsterka....komme vertfall te å bli bra då..blir å sjå på gatebil på rudskogen i sommar..ska slenga inn bilde når elt e montert..:D bra dåke likte bilen Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2006 nytt prosjekt!! har ikkje gått te innkjøp av noke endo.men,,, g60 motor(uten lader) bygge om te turbo m/frontmontert intercooler. datasprut,h-råder. brembo bremser rundt om..ska bli godkjent i vognkort.. andre så har g60 i vento..vanskli å få godkjent?? dette prosjektet kmme litt på sikt..men skal oppdatera når ting blir kjøpt inn og begynt å monterast.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg synes dette var veldig bra jeg. helt greit med hvit netting i fangeren siden du har hvite hjul men på bildene ser det ut som du har alu farge på nettingen i bakfangeren stemmer det eller er det pga. skygge? ville kanskje vurdert emblemfri grill i bilens farge i stedet for hvit netting grill men men. et annet tips dekkene dine ser veldig hvite ut på bildet bruk først turtle vax black chrome bumper shine eller lignende for å få tilbake svartfargen så kan du bruke silikonspray etter det. når bilen er så strøken som din er nå så synes alle andre småting. detaljer er viktig....... jeg kjøpte foresten lik fanger her om dagen. Brukt riktignok, men ikke bekymre deg den kommer ikke til å bli lik skal lage noen endringer og mods på den var egentlig grunnen til at jeg ikke ville ha ny fanger litt kjipt å begyne å kappe, lappe og lime i en ny fanger til 5000 hvis det ikke skulle bli noe bra resultat ut av det...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 jeg synes dette var veldig bra jeg. helt greit med hvit netting i fangeren siden du har hvite hjul men på bildene ser det ut som du har alu farge på nettingen i bakfangeren stemmer det eller er det pga. skygge? ville kanskje vurdert emblemfri grill i bilens farge i stedet for hvit netting grill men men. et annet tips dekkene dine ser veldig hvite ut på bildet bruk først turtle vax black chrome bumper shine eller lignende for å få tilbake svartfargen så kan du bruke silikonspray etter det. når bilen er så strøken som din er nå så synes alle andre småting. detaljer er viktig....... jeg kjøpte foresten lik fanger her om dagen. Brukt riktignok, men ikke bekymre deg den kommer ikke til å bli lik skal lage noen endringer og mods på den var egentlig grunnen til at jeg ikke ville ha ny fanger litt kjipt å begyne å kappe, lappe og lime i en ny fanger til 5000 hvis det ikke skulle bli noe bra resultat ut av det...... dekene e ikkje kvite no..fiksa da..gitter i hekken e kvitt da og..ingen som får lik front som meg alikevell..når eg får montert leppa e dat on of a kind..heima laga leppa;) bra du likte bilen:D Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2006 måtte du tilpasse frontfangeren din mye? Har kjøpt en lik som din, men passer ikke no særlig bra, ennå.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 måtte du tilpasse frontfangeren din mye? Har kjøpt en lik som din, men passer ikke no særlig bra, ennå.. den dtod faktisk på bilen når eg kjøpte den.. men den passe bra..men festene på sida komme ikkje der dei skal..så har ein kjilemellim der slik at den treff formen på hjulbuen..så ei lita skrue i innerskjermen å i fangeren..kor har du kjøpt fangeren..har ein fårståelse får at desto dyrere produket er jo bedre passaer det..bakfangaren min va jo bolt on.. Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mai 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2006 kjøpte den på norskbildelsenter.. Kosta 2700 ca! Skal prøve litt mer på tirsdag.. tror jeg må sage vekk litt der hvor den går i mot hjørnene! Når jeg fester den med boltene foran først, så blir den satt i altfor stort spenn når jeg ska feste på innerskjermene, for jeg må dra fangeren såpass mye opp for at den skal passe med festene. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JR-Performance] Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 tilpassing av styling er VERSTE sort!doh Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[JH-Performance] Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 ja da e noke drit når da ikkje passa skikkeli.. skrik ut om noken har ein g60 masin liggande!!!!! Siter - 94' VW Vento 1.8 snart G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=76712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg