andrej45 Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 trenger felger til min svarte 740..! har tenkt mest på eiker, men prøv gjerne å pakk på meg noen andre om du har :) 17 eller 18", og helst med dekk. er det forresten noen her som kjenner RoKkY her på forumet? Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg har felger til deg.. mas italy sagittas eller ka det va de het... med toyo dekk i 215/40-17.. 2 av dekkene er utslitt.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 jeg har felger til deg.. mas italy sagittas eller ka det va de het...med toyo dekk i 215/40-17.. 2 av dekkene er utslitt.. hei! har du bilder på de? aner ikke åssen de ser ut :wonder pris? Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 hei! har du bilder på de? aner ikke åssen de ser ut :wonder pris? Vil ha 5000 for felgene.. dekkene koster 2243kr + moms hos dekk og felg.. 2 av dekkene er 4 uker gammel.. alle dekkene er TOYO Proxes T1-R 215/40-17.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Vil ha 5000 for felgene.. dekkene koster 2243kr + moms hos dekk og felg.. 2 av dekkene er 4 uker gammel.. alle dekkene er TOYO Proxes T1-R 215/40-17.. de ja, jævli fine..! men er langt te bergen fra mandal da. ska te stavanger imorra, møter du meg der? hehe.. er de 2 andre dekkene helt utslitt, eller holder de gjennom sommeren? Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 de ja, jævli fine..! men er langt te bergen fra mandal da. ska te stavanger imorra, møter du meg der? hehe.. er de 2 andre dekkene helt utslitt, eller holder de gjennom sommeren? Bilen min lever ikke akkurat for tiden.. vil ikke starte.. så jeg kan nok ikke møte deg i stavanger.. ett av dekkene holder ut sommeren men det andre er slicks.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg