Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet


Brille2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel prøve å holde denne tråden i live..

 

Planer jeg har for bilen nå er dørpopper til bakluka Defa alerm fikse sentral låsen som sitter på bilen få fikset meg ny gummi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
ja det er nok ei GTI leppe til 90 fanger det der.

Vurderer ikke andre baklykter?

 

Sjekk på bilder på andre siden så ser du att det ikke er slike lykter på... er skikkelig grelle lykter og jeg skal bestille meg Crystal red clear baklykter... vil tro att det passer bedre enn de som sitter på nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Lurer på om jeg skal opne donasjonskasse for folk som har endt opp i samme situasjon som meg nå.. faen meg kjipt å kjøpe seg bil for så å bli fra stjålet alt som er på bilen... Hvem vil donere penger til en god sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått hentet bilen og det var ikke så ille men jævlig surt..

 

De har tatt:

 

Panser

Stabbstag

Luftfilter

Elektriske M3 Speil

Setene

Innerspeilet

Hetta til girspaken

Hattehylla med Sony Explode høytalere i som var sprengt =)

 

Håper det rasshølet som har tatt mine ting får virkelig godt brukt for det.. Bra dum som gjør slikt spess med ett panser som ikke er Type fabrikk laget... Det er Hjemmelaget og ingen andre enn Jeg som hadde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg tatt en besluttning og jeg vurderer å selge bilen slik den står. jeg har masse deler som kan følge med så om noen er itereserte så ta kontakt.

 

Vurdere å oppgradere til nissan 200sx skal gå sidelengs i svingene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke skjedd så mye med bilen. men lurer litt på hvor eller hva denne dingsen nederst på bakfangeren heter og kan fåes tak i

 

Bilde002g.jpg

 

Bare et lite tips, men vanlig GL leppe ser bedre ut på bakfangeren etter min mening. Jeg hadde det på min og syntes det ble knall!

 

Litt dårlig bilde, men slik så det ut:

 

golfen-bag2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår