AtoX Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja vil sej meg uenig eg og. Syns speilene passet veldig bra inn etter det jeg har sitt på bildene. Og jeg har æren av å kjøre rundt i det ene gamle høyre speilet :) hehe Siter Opel Vectra B Kilmanjaro avisbudsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Ja vil sej meg uenig eg og. Syns speilene passet veldig bra inn etter det jeg har sitt på bildene. Og jeg har æren av å kjøre rundt i det ene gamle høyre speilet :) hehe hehe:D:D:D Takk,takk... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Nei, dessverre....nå begynenr det å bli tomt for høytallerdeksler gitt:D Når vi skal stille sammen ja...hihi...Skal på alle OMC-treffene + Gatebil +++ Så du får bare komme:D:D.... Nå har jeg virkelig fått blod på tann....så dette er bare begynnelsen...hihi.... Shitty, jeg må lakkere alle på nytt så jeg er litt lat :p Hehe, jeg skulle jo egentlig selge bilen men så¨dukket det opp en haug med sponsorer, tja... Hvis du kommer opp til Nord-norge en gang så hyl i fra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Ingen som har noe mening om baklampene a??? :D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Synes de nye baklampene var fetest jeg. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 SVARTE LEXUS! blir for mye glam de cromma greiene ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 de svarte, og jeg synes fortsatt at du burde kvitte deg med den vingen ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tony hvis du leser denne så send meg mobilnummeret ditt på PM eller noe slikt, traileren kommer til Oslo i morgen! vel... Jeg ville ha tatt de svarte lyktene, lexus skal jo alle ha på de forbanna bilene. Men jeg var først ute i Norge med de lyktene så jeg er glad :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANGELA Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Ingen som har noe mening om baklampene a??? :D HEY MANIAC JOOO jeg har meninger jeg og! Syns de blanke var knalle, men de svarte er coolere. Alle har jo cromma lexus lykter for tiden, og det suger. Så de svarte må du ha! (jeg har svaret på allt)!! Bilen din er blitt så JÆÆVLIG RÅÅ!!! Tar helt av jo, orgasmisk kul faktisk! Hihi Alt står i stil jo, skjønner ikke hva alle disse andre rånerne klager på.... Speilene passer som faen. (De er mest sannsynlig bare sjalu siden du har den beste bilen)!!!! Dessuten skal du hvertfall IKKE fjerne vingen din. Den er jo såå fin :D (Ikke tenk på å fjern den engang). Bare å legge ut enda flere biler :D Stå på videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 HEY MANIACJOOO jeg har meninger jeg og! Syns de blanke var knalle, men de svarte er coolere. Alle har jo cromma lexus lykter for tiden, og det suger. Så de svarte må du ha! (jeg har svaret på allt)!! Bilen din er blitt så JÆÆVLIG RÅÅ!!! Tar helt av jo, orgasmisk kul faktisk! Hihi Alt står i stil jo, skjønner ikke hva alle disse andre rånerne klager på.... Speilene passer som faen. (De er mest sannsynlig bare sjalu siden du har den beste bilen)!!!! Dessuten skal du hvertfall IKKE fjerne vingen din. Den er jo såå fin :D (Ikke tenk på å fjern den engang). Bare å legge ut enda flere biler :D Stå på videre hehe;) Jøss...du her...Nå ble jeg jammen overrasket...hihi.. Du er en knupp;) Blir nok dem sorte:D:D:D Ring meg a...! Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Takk for kommentarer og synspunkter,alle sammen...:) Da blir det sorte lexus:D Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Tony hvis du leser denne så send meg mobilnummeret ditt på PM eller noe slikt, traileren kommer til Oslo i morgen! vel... Jeg ville ha tatt de svarte lyktene, lexus skal jo alle ha på de forbanna bilene. Men jeg var først ute i Norge med de lyktene så jeg er glad :p Da ordnet det seg alikevel, skjønte jeg.....Så ikke mld før nå:( Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Fikk du ringt til traileren eller ? Gleder meg å sette på de nytt stash :D han er der til kl 24.00 i kveld så ring ring, ga nummeret til hu dama i andre enden :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 For det første er jo cromme M3 speil utrolig stygt, men når det er en Vectra, hvor panseret og speilene orginalt matcher supert. Nå blir jo det kræsj når du følger linjene. Helt enig. Bilen hadde sett mye finere ut med orginale svarte speil. Å 99 listen som er chrome på grillen. Da hadde den begynnt å bli pen. Klare orginale bremselys bak hadde også vært å fåretrukket :) Min mening iverthfall. Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Fet bil du har der! Synes selv att evo scoopet på panseret passa helt knall!! Men ville nokk ha hatt svarte evo speil. (liker ikke så mye brytninger) Svarte leksus bak blir bra! Da mangler du bare noen fete 18-19" og ett justerbart senkesett! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg