Opus Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Går det, eller kommer tannstanga og eventuellt "boksen" under girstanga i veien? Er en fyr med 1'er golf som er sugen på grenrøret mitt, men ingen av oss vet om det passer på bilen hans. :( Er btw. et Tezet grenrør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 passer ikkje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Jeg har et grenrør fra 1r cab til salgs .. Trenger litt små rep Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har et grenrør fra 1r cab til salgs .. Trenger litt små rep har du effekt-grenrør som du selger el er det originalt? pris? passer vel golf 1'er selv om det ikke er cab det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg