Dirty Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Har en GTi 8v motor som jeg skal overhale. topp, bunn og gearkasse. hvor mye kommer dette på ca? noe jeg bør forsterke når jeg først er i gang? tenkte på og montere turbo og plane toppen, smidde stempler og kam. noen som vet hvor jeg får tak i kvalitets deler ? og hva bør jeg bruke? Mvh Tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Alle nye lager, ringer, pakninger og drit og lort havner mellom 3000,- og 10000,- alt etter kor mykje som må gjerast, maskinering f.eks jrc motorsport borti junaiten har stempler til bra pris. Bedre å bruke g60 motor om du skal ha turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg