-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hey! Så nettopp på finalen av Fagerstrand, også så jeg en syyyk fet gull subaru der..noen som har noen mer info/bilder av den? Holder til i Dokka.. Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hei, tør å tippe på at "subaruen" du så, var denne: Link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hei, tør å tippe på at "subaruen" du så, var denne: Link Rå subaru!:D 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Greit nok, du er 13 år, men går da an å tenke litt på hva du har i signaturen din.. "A white man teaching about Black history, thats some buuullshit!" Hadde jeg skrevet: "A black man teaching about white history, thats some bullshit" så hadde rasistanklagene flagret.. Skjerp deg.. Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er hvertfall fra riktig kontinent......... Mangler vel det vesentlige til å væra subaru men.. -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Greit nok, du er 13 år, men går da an å tenke litt på hva du har i signaturen din.. "A white man teaching about Black history, thats some buuullshit!" Hadde jeg skrevet: "A black man teaching about white history, thats some bullshit" så hadde rasistanklagene flagret.. Må faktisk si meg enig i dette.. Og for å holde oss til topic: Skulle gjerne sett den fronten på en impreza! -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er nok en sånn wannabe gangster fjortiss.. leser resten også.. Tydeligvis så liker han rap, eller så tror han at han gjør det.. Det som sto om den hvite læreren er forresten sitat fra filmen How High med Redman og Method Man -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er nok en sånn wannabe gangster fjortiss.. leser resten også..Tydeligvis så liker han rap, eller så tror han at han gjør det.. Det som sto om den hvite læreren er forresten sitat fra filmen How High med Redman og Method Man Skjønner jo at det er wannabegangsta, men jeg kan jo ikke vite at det er en sitat. Har vel vært nok krangler på forumet der rasisme har blitt slått hardt ned på, selv om det som regel har gått den andre veien.. Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Skjønner jo at det er wannabegangsta, men jeg kan jo ikke vite at det er en sitat. Har vel vært nok krangler på forumet der rasisme har blitt slått hardt ned på, selv om det som regel har gått den andre veien.. hehe, ikke så lett å vite at det er derfra.. har bare sett den filmen 21000 ganger el no. :D MEGArå! men en ting ang rasisme.. kommer det en mørkhuda å kaller meg bleikfis, så er det rett ått snuten å anmelde han for rasisme! kommer ingen vei, men det er rase hets det og! :D -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 My bad, endra signatur nå! Btw, er neger selv så, menmen:) Oi, det var en Civic ja..rå var den i hvertfall Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Light that shit, Smoke that shit, Pass that shitWhats that smell?Oh, thats my new cologne, Cannabis for men Kan jo nevne at denne signaturen er litt på kanten også! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvem Bryr Seg?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg bryr meg ;) Er uansett viktig å få frem poenget av rasisme definitivt går alle veier, selv om det folk hovedsaklig legger merke til at det bare går en vei.. Forøvrig enig med Viking og, veldig kvinnediskriminerende at den bare kommer for menn :rolleyes: Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 My bad, endra signatur nå!Btw, er neger selv så, menmen:) Oi, det var en Civic ja..rå var den i hvertfall det gjør ikke saken mye bedre.....jeg stenger denne jeg..flåsete tråd.. Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg