Skaumann Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Jeg byttet bakpotte og satt inn et skjøtestykke foran. Skjøtestykket måtte jeg varme for å bøye det litt, og da gikk galvaniseringen dukken. Noen forslag om kaldgalvanisering som tåler varme? Eller kanskje et annet produkt som gjør susen? Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Kan du ikke bare tektyl behandle den litt? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Tenkte tanken, men jeg tror ikke tectylen tåler varmen og da er det jo liten vits. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Får kjøpt flytende aluminium på sprayboks som funker fint til dette, men husker ikke hvem som selger det. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Hvor nærme har du tenkt å ha det eksos manifolen da, er det etter katalysator? Tror ikke det blir noe problem å bruke tektyl da. Skiftet ende rør engang, og da tok jeg på litt tektyl ved skjøtet, fungerer fint det:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Skjøtestykket ligger foran bakre lyddemper. Det blir kanskje ikke så varmt der? Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 http://shop.gasolin.no/catalog/default.php Sjekk under spesiallakk :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 http://shop.gasolin.no/catalog/default.php Sjekk under spesiallakk :) ¨ kjøp helt vanlig hotpaint på MC-butikk som er beregnet på og beskytte scooter annlegg 600-900 grader.. Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaumann Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Det blir nok en boks med alulakk, da kan jeg pynte litt på eksosmanifoilen også. Siter '98 Vectra STV 1.8i 16v (i bruk) '92 Vectra 1.8i (motoroverhaling) '95 Astra 1.8i 16v stv. (til salgs) '86 Scorpio 2.0iCL (solgt) '86 Sierra 2.0L stv (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Skulle lakka eksosmanifoilen også, si ifra hva du bruker og åssen det går da.. Spennende og se bilder av også :) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Skulle lakka eksosmanifoilen også, si ifra hva du bruker og åssen det går da.. Spennende og se bilder av også :) bruk sånn ovn lakk (ved ovner man har på hytta eller lignende) på manifoilen så lenge vi snakker om en NA motor.. blir bare 600-700 grader Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Dessverre så holder ikke slik lakk i lengden. Jeg har prøvd det meste. Ganske provisoriske løsninger alle som en. Og ruster det ikke utvendig så ruster det godt innvendig da forbrent bensin gir vann som et produkt. Vann, salt, varme og steinsprut her og der er ikke noe for vanlig stål.. Du må nok får deg rustfritt anlegg skal det holde i lengden Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.