Bjelli Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2005 Hehe jeg vet jeg er blandt di sløveste.. men denne gang har jeg en god unskyldning.. gammlingene dro til praha og tok med seg kameraet. men på mandag eller tirsdag kommer 4stk RS4 felger i 18" til meg å da skal det knipses med bilder av senka golf 4 med 18" felger og soting helt frem. men eneste jeg lurer på er hvordan det ser ut uten skvettlapper.. Syns de fyller skjermene veldig bra ned på bakparten... :idea: -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Skvettlapper er for trailere og konebiler! Praktiske ja, men også ganske stygge. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Juli 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2005 hehe endelig var foreldrene mine hjemme fra ferie så da var det bare å stikke ut å ta noen elendige bilder i mørket av golfen..Før: etter: :D:D [/img] Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hjalp jo en god del det du bjelli.. :popcorn ... men ser ut som at den er veldig høy foran i forhold til bak... eller er det bare hvordan bilen står på bildet :hvaskjera Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 :):) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hjalp jo en god del det du bjelli.. :popcorn ... men ser ut som at den er veldig høy foran i forhold til bak... eller er det bare hvordan bilen står på bildet :hvaskjera Hehe det stemmer men ikke så mye som det vises på det mørke bildet.. Der står den i bakke. Men den er kun senket 65 mm forran og 100mm bak i følge senkesette. Så jeg må stille det litt bedre inn :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 + ja jeg vet jeg har audi senterkopp :P hehe Alle har lagt merke til det. :p Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg