Bjelli Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Legge någen bilder av golfen min ud. Har ein del planer, men vil hørra ka dokker seie om ka eg burde gjør me an :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Er ikke helt stabil med å legge bilder inn på forumet :s Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hey! Fin bil du har, likte fargen veldig godt:) R32 styling hadde gjort seg veldig på den bilen..eller du kan bare gjøre som Magun og kjøpe en liten leppe..:) Likte ikke kamei grillen så godt men din bil:) Det blir vel senking snart? Så litt høy ut hehe. Også felger da, felger med mye kant:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hey! Fin bil du har, likte fargen veldig godt:) R32 styling hadde gjort seg veldig på den bilen..eller du kan bare gjøre som Magun og kjøpe en liten leppe..:) Likte ikke kamei grillen så godt men din bil:) Det blir vel senking snart? Så litt høy ut hehe. Også felger da, felger med mye kant:) Takk :):) Jeg har vurdert r32 styling, men har lagt det på hylla intil jeg får lappen i hus og kan dra til østlandet for å eventuelt hente ett. blir så vanvittigt mye penger i frakt. Senkesett er høyest prioritert så kommer vel nye sommer hjul når ferie pengene kommer :):D -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 r32 er oppbrukt for lengst.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jin_X Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Nye felger og senk ville gjort seg. Også ville jeg tatt bort klistremerke og emblemene på bakluka =) Ellers en fin bil du har =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 r32 er oppbrukt for lengst.. Enig.. Aldri sett på det som noe pent.. :rolleyes: Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Her heiser jeg flagget....!! :D bullshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Om r32-looken er oppbrukt, så er vel stort sett det meste oppbrukt. Veldig bra utgangspunkt du har der bjelli, har "alltid" vært litt svak for TDI`er. Det senkesettet du venter på kommer til å gjøre susen yummy Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 blir så vanvittigt mye penger i frakt. Du om det.....betalte 0,- i frakt da jeg bestillte styling til min Golf fra Tyskland. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Fra hvor? :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Fra DTS Veldig ok shop det der, har handla veldig masse fra dem. Er ikke alltid jeg har fått fri frakt da, vet faktisk ikke hvorfor jeg fikk det forrige gang. Kan være fordi jeg bestillte en god del. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Najs bil Bjelli! Synes R32 styling høres veldig bra ut, men hva med å shave bakluka i tilegg? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Felger og senk. Bakrute spoiler. lakkere helt ned.. Og fjerne skvettlappene???:) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Juli 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2005 Blir det no "senkebilder" snart?? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg