Gå til innhold

Tråden om Gatebil på Vålerbanen 2005 (19)20-22 mai!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 228
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte jeg skulle vise dere hvorfor VSmotor M5 ikke kjørte etter klokka 5 på søndagen..

Var på vei mot bilen, men så så jeg Vaa og noen andre så jeg tenkte jeg skulle få med meg en siste videosnutt..

 

http://dl2.rapidshare.de/files/1932255/22977439/MOV01175.MPG

 

Linken funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen dette regnet på lørdag var irriternde. men var da hvertfall opphold på søndag.

 

Vålersladden synses jeg ble en fiasko.

 

Noen som har bilder av Glenn Rodney på lørdags kvelden , da han var på campen og dansa med to fjortis jenter i den derre gråe bussen med strippe stang?

 

da var han go form gitt :)

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

 

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kobberfarget Audi? Tror ikke det...

 

Tipper det er denne Focus'en?

 

index.php?module=photoshare&func=viewimage&iid=3820&viewkey=

 

 

Stemmer bra! Det der e mæ ja..! :)

 

Prøvde meg på en "sladd" i vålersladden med audien men det vakke lett..! :rolleyes:

 

For en kvalitet på bildene..gromt utstyr du bruker - helt klart!

 

Mulig å få en hi-res kopi eller?

 

sendes isåfall hit!

 

:)

---------------------------------------------------

Min prosjekt tråd :

http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=164951

---------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lastet ned og sett filmen nå.

 

Du altså, må ikke ødelegge for oss andre med å være så forbanna rask :D :D :D

 

Bra filmet skal du ha for. Filmet selv i det sidelengs regnværet og det var ikke lett. Og atpåtill så effektiv på å få detpå nett så må jeg bare bøye meg i støvet. :) Eneste kommentaren sånn kritisk aktig må være på depo og show filmingen så veiver du rundt med kamera.. Dog bra veiving,, men blir litt mye snurr i hodet til folk. Selv om det er videokamera så skader det ikke og filme rolig litt :D Men dette er bare ting som jeg personlig tror kan gjøre et bra produkt litt bedre :)

 

For å freshe opp banekjøringen så er det greit at du også kutter litt annenhver aktig på forskjellige svinger så man ikke vrir hodet ut av ledd på å bare stirre på biler "fra høyre mot venstre" :)

 

Men igjen, raskt på nett. Kan ikke stille store krav, og absolutt sterkt seebart var det hele :D

 

He he.Hadde lite å gjøre på søndag.Liker egentlig å bli ferdig tidlig med det eg lager.Nå som eg har sett igjenom filmen, så ser eg att ting kunne gjort annderledes.Kunne vel kuttet en del klipp i begynelsen, så den ikkje virker så stressene.Hater vel egentlig å filme for frihånd, men måtte det når fjernkontrollen med ledning... røk.Ble kansje litt mye burneklipp også,det var egentlig pga at eg hadde ganske lite film

fra kjøringen på banen,så eg ville kompensere litt.Skulle egentlig ta en en tur rundt banen for å få litt variasjon på klippene,men sånn som det regnet til tider,fristet det lite.

 

Lager kansje en annen versjon seinere.en kortere en,satt faktisk endel timer med redigeringen i går.Hadde nesten 400 små klipp som måtte gjennomgås,satt igjen med 160 som kunne brukes,likevel ser det ut som eg kunne fjernet sikkert 20 klipp til.Lager av og til 3-4 versjoner i ettertid for å bli fornøyd med det eg lager.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår