ingolonko Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 har sjønt det sånn at det går an å lese ut feilkoder fra ECU'en på ein golf 2 90 mod med RP motor i ein gul kontakt (kabelsko) som kommer ut av ledningspakka til ECU'en like framfor torpedoveggen. har funnet kontakten, har skjønt at dei går an å lesa ut med ein prøvelampe, men korleis aktiverer man utlesningen og kva tyder dei forskjellike blinkekodane? nokon som har tips?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Mai 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 ingen som har noko som helst peiling på dette?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 hei. et VAG verksted har som regel de tinga og kodene du trenger. jeg leste av feilkodene på min golf og da brukte jeg et spesielt apparat de hadde på VAG verkstedet. der printa maskinen ut feilkodene så var det bare å se i en bok de hadde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg