Golf-Master Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hei Jeg lurer på hvordan man kan fjerne turtallssperra på 16V? Er dette mye jobb? Vanskelig? Håper på svar MVH Golf-Master Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Er det turtallsperre på 16v da? Må være på PL motoren det i så fall... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 vel, kommer til 7200rpm, så smeller det bare i potta. Er en 86mod. Er det ikke mulig å dra 8000rpm da på disse? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Er det turtallsperre på 16v da?Må være på PL motoren det i så fall... turtallsperre på KR motor og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 turtallsperre på KR motor og Er det det? Har jeg aldrig opplevd på min 86mod Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 de fleste biler som har innsprut har vel turtallsperre? ... uansett.. satser på at den er mekanisk, og da er det nok rotoren som må byttes Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 de fleste biler som har innsprut har vel turtallsperre? ... Det er LANGT ifra en selvfølge Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tror faktisk jeg hadde turtallsperra mi på 6700 jeg.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Det er LANGT ifra en selvfølge nei nei, men golf med innsprut har det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvordan knekker man denne sperra da? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hvordan knekker man denne sperra da? hva skal du det for egentlig? du har jo ikke noe mer kraft oppi toppen av registret der lixom.. blir bare mer lyd og store muligheter for rævkjøre motoren fortere en normalt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Fordi, vil den skal sveive 8000.. er ikke for noe annet. Veit det ikke er mere kraft oppe i registeret. Men vet du det, så kan du venligst svare på spørsmålet mitt? Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Dumt å dra den til 8000 når ventilfjærer og løftere ikke henger med over 7500 Det blir veldig dyrt. Bytt kammer, løftere og fjærer før du tar bort turtallsperren, ellers blir det knaselyder. Er en grunn til at det er sperre der.... Vet ikke hvilken rotor som passer rett i, prøv med en fra Polo 86-opp Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf-Master Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hmm, ja vi får se, hvertfall noe jeg har lyst til og gjøre. Men tiden vil vise, Nå som bilen skal til lakkering, så får vi se hva jeg sitter igjen med av penger etter det og ny senk har tilkommet. Men takk for svar! :) Siter ------------------------------------------------ x 1987 Golf MK2 GTI 16V x 1992 BMW E36 ------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 går det ikke bare å jukse det til på fjæra på rotoren da? Husker vi gjorde det på en audi, fjerna den eller noe sånt.:) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.