Gå til innhold

Drifting i nord norge?

Ranger emnet


eVicez

Anbefalte innlegg

Finnes det i det hele tatt interesser for drifting i nord norge? er det noen bilbaner med asfalt i troms fylke noen plasser? Det eneste som stopper meg med å starte seriøst med drifting, er at det ikke er noen plasser å kjøre.! Mega irriterende.

 

Og i samma slengen, Opel Ascona -80 mod, noen som har erfaring med drifting på disse bilene, om man bygger de om å litt motor?

VW mekaniker

Sertifisert DEFA alarm og tracker montør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg er veldig interessert i og begynne med det selv, men såvidt jeg vet er det ingen baner i nærheten som man får tillatelse til og bruke. Håper jeg tar feil...farlig og prøve seg på drifting på tomme parkeringsplasser og lignende, onkel blå er jo på pletten iløpet av 2 minutter... :(

 

eVicez hvor holder du til i nordnorge da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på og drifter litt selv her oppe i nord og de er ikke mange plasser d er lov til slikt... men d er noen få stor asfalt plasser her oppe i bodø som d går ant og drifte litt på men slik som BMWMTech sier så kommer onkel blå veldig fort og han bruker ikke og være noe spes bli :watchout. Kan jo fort hende at dem tar lappen eller sitter deg i :jail .... Men man burde jo få til ett eller annet for og få drifte litt lovlig her oppe :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det i det hele tatt interesser for drifting i nord norge? er det noen bilbaner med asfalt i troms fylke noen plasser? Det eneste som stopper meg med å starte seriøst med drifting, er at det ikke er noen plasser å kjøre.! Mega irriterende.

 

Og i samma slengen, Opel Ascona -80 mod, noen som har erfaring med drifting på disse bilene, om man bygger de om å litt motor?

Ta kontakt med kommunen og si hva dere vil. Henvis gjerne til konkrete baner(Dokka) og velykkede treff over hele østlandet :)

 

Ascona B: Kortstyring, f.eks gule Koni/Sachs/Bilstein og solide fjærer. Enten rallytrimma 2.xL, 2.4L Omega eller som Omegaen på Dokka hadde; Calibra turbo motor. CN20XET ell.no bokstavkjeks. Dette med 1.6L utveksling på diffen gjør underverker for lite penger. Husk ESAB-sperre!! :boxing

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona B: Kortstyring, f.eks gule Koni/Sachs/Bilstein og solide fjærer. Enten rallytrimma 2.xL, 2.4L Omega eller som Omegaen på Dokka hadde; Calibra turbo motor. CN20XET ell.no bokstavkjeks. Dette med 1.6L utveksling på diffen gjør underverker for lite penger. Husk ESAB-sperre!! :boxing

 

Kortstyring er vel muligens ikke så bra å ha bortsett fra når man har fucka opp og skal hente seg inn igjen. Så lenge "sladden" blir som man forventer seg er det likesågreit (om ikke bedre) å ha normal utveksling på rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge lurt på å høre med de som eier glattkjøringsbanen på Finnsnes om ikke den kan få lånes, bare prøve og overbevise eierene om at dette faktisk er en sport..

 

Ascona går helt sikkert greit og drift'e med, har selv tenkt tanken :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår