Shakotan Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Slang sammen noe materiale jeg hadde av brutter'n fra "Bukta". Han prøvde først med PVC hjul, men det gikk for sakte mente'n. Så da ble det plastringer av gamle fantaflasker i stedet. Funket sånn noenlunde, men litt ujevnt grep. Regner med at det blir et drift-kit fra statene etterhvert, og da gleder jeg meg til å se det i aksjon. For at broder'n har stålkontroll er det ingen tvil om! :D God tur til Spania, lillebror ;) Her er video: http://www.sbrann.no/stuff/martin_drift.wmv Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 vel vel .. hadde man fått de vinklene i en bil såååååå :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Kult :D Blei overraska over hvor bra han fikk det til, for har sett en utenlandsk film av slikt også. Trene litt mer på fine linjer og ikke hive bilen 180grader rundt før han vrir den tilbake i fin drift rundt svingene. Keep on drifting :D Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Stødig det der ja!, ser morsomt ut, det er mulig jeg har oversett noen videor, men jeg har ikke sett RC biler i skikkelig twin++ drift, Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 den råeste RCdriftvideoen som finner er jo den med twindrift saken .. mye røyk og .. den er jo nice hadde jeg husker url hadde jeg kommet med den Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 hehe....så kult ut det der! Var god fart på den ihværtfall :titties: Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hjelper nok mye å få bedre hjul. Dette var racinghjul med hjemmelagede plastikkringer på. Litt ukontrollerbart egentlig, men det eneste som gikk fort nok. PVC gikk i slow-motion og så heller døllt ut. Kommer nok en ny video snart ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Fett brutters! Dette er ikke i naerheten en gang av hva som kommer, hjulene var rimelig crap aa kjoere paa. Jeg skal vaere brei nok i kjeften tilaa si at det aa overgaa SG-Drifters ikke burde vaere noe problem ihvertfall. Dessverre er det faa man kan parallelldrifte med i Norge, men det kommer etterhvert:D Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Kult. Men på neste video, kan du ikke drite i musikken? litt kult og høre bilen også. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Eh, hvilken lyd? Er en elektrobil. Eneste som høres på videoen er vindsus og fuelbilene på andre siden av banen. Tro meg, du vil ha musikk på denne... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 skikkelig imponert over kjøringa!! har ikke sett så mye rc-banekjøring før heller da... bra gjort å kontrollere bilen rundt hele banen iallefall! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Kontroll var det ikke manko av hvertfall.. Ser dere kjører på Hvervenbukta.. :) Kjører en del trial der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kult :D Blei overraska over hvor bra han fikk det til, for har sett en utenlandsk film av slikt også. Trene litt mer på fine linjer og ikke hive bilen 180grader rundt før han vrir den tilbake i fin drift rundt svingene. Keep on drifting :D La ikke merke til denne foerste gangen jeg saa traaden, men naa maa jeg jo selvfoelgelig ta en liten utredning her :D:D:D Blir selvfoelgelig provosert av aa hoere om fine linjer og hvordan man skal kjoere, saa da maa jeg si noe, men saa absolutt med en humoristisk undertone. Jeg maatte kaste bilen rundt saa mye rett og slett for aa faa bremset nok. Det maa ganske lite grep til for aa faa driftet med en modellbil, saa realistisk blir det aldri, og derfor er det ogsaa saa glatt at man maa bremse farten slik. Jeg har bare bremser paa bakhjulene grunnet et enveislager istedenfor differensial foran, saa det er faa muligheter. Kan sette i diff, men da blir ikke driftingen like bra. Ang. fine linjer. Vel, det er idealsporet. Finn noe bedre du :) INGEN, absolutt INGEN av de driftevideoene folk har sett har vaert kjoert med biler som gaar like fort som dette. SG-drifters og en video paa video option blir kjoert med pinglete standardmotorer og pvc-hjul, en kombinasjon som tilsier at de kanskje oppnaar en 1/4 av farten jeg har paa denne videoen. Yokomo's videoer er vel de kjoeremessig beste, i og med at 14 ganger Verdensmester i div. klasser Masami Hirosaka kjoerer, men selv de videoene er intet utrolig mesterverk det er umulig og overgaa. M.a.o. sier jeg naa at jeg er bedre enn Masami. Eh... nei. Men fremdeles, det var kun tekniske forutsetninger som gjorde at denne videoen ikke ble den beste som eksisterer. Enda... Hehe, daeven saa mye jeg fikk skrevet naa a gitt.... Greetings from Malaga! Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Slang sammen noe materiale jeg hadde av brutter'n fra "Bukta". Han prøvde først med PVC hjul, men det gikk for sakte mente'n. Så da ble det plastringer av gamle fantaflasker i stedet. Funket sånn noenlunde, men litt ujevnt grep. Regner med at det blir et drift-kit fra statene etterhvert, og da gleder jeg meg til å se det i aksjon. For at broder'n har stålkontroll er det ingen tvil om! :D God tur til Spania, lillebror ;) Her er video: http://www.sbrann.no/stuff/martin_drift.wmv HPI har et driftekit som man kan få kjøpt. Ligger en video lengre ned på siden. http://www.hpiracing.com/kits/stage_d/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Vet. Men det blir nok ikke et komplett kit. Har kontrakt med Team Corally, saa det blir nok bare dekk og kaross jah :D Kan tenkes at bruttern maa ha noe aa kjoere med da, men det tar vi naar den tid kommer :) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg