volvo264 Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 kjøpte ein heilt okej volvo 244L 77mod no på søndag (15.05.05) :rolleyes: fargen var vell litt skrekkelig kan du sei..var vell Brun/raud men sto brun i vognkortet.. planen er då å få skaffet usa lykter å heilsnute grill som passer med usa lyktene, hadde også tenkt å få skaffa 264 lykter også av gammle typa.. nåken som har nåke av dei delane?? info om bilen: type: volvo 244L 77mod farge: brun/raud KM: 240000km interiør: deleskinn 95% strøkent motor: B19A (sovidt innkjørt) 0-100 på 17sek :P bilen er vell i veldig bra teknisk stand, er vell berre varme apparatet som ikkje fungerer.. men har tenkt å bruke vanlig 240 fongara på bilen.. men passer ikkje so bra med 240 fongar på bilen bake, siden hjørna på bilen bake er litt rundare bake på gammle typa enn nye typa... de beste med alt er vell at eg blir den 3. eigaren på bilen å den har alltid vert voksen kjørt. å prisen var 2000kr + årsavgifta so kom i tilegg, som var litt kjedelig.. men planen er då å få sveisa rusta som er der å lakke den på nytt, å få på nåkren brukbare felga å nye dempere å senke sett..muligens litt småtteri på motoren alpejohn er vell den ansvarlige når de blir snakk om bilder av bilen :rolleyes: hehe kom gjere med forslag om ka som kan gjerast med bilen :) Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 kjøpte en likeins 242 av 78mod. med delskinn for 2000.. årsavgift utenom men vraka den så slapp det :p og då va d 500kr i bensin på den! cd-spiller, høyttalere (5" forran, 6x9 bak), alle ruter hele, viskermotor og div småtteri jeg trengte :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Kan jo legge ut et par bilder.. Eineste jeg har er da ene fram dekket tok kvelden:D Fronten (skeiv :rolleyes: ) Måtte nesten ta å få skifta dekket.. Kan ikke kjøre rundt slik.. Dekket ville ikke være med på piruetten, så det hoppet av i svingen :D Lutt kaputt:P Slik så dekket ut.. Hehe.. Og til slutt, vogna i mørket ;) Flere bilder kommer :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Nice ass;) tøff bil...ta vare å den da:) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Nice ass;) tøff bil...ta vare å den da:) jauda planen er å ta vare på den, blei meir å meir gla i bilen no siste dagane. der er også lite med rust i grunnen...om eg ikkje tar heilt feil so skal dørken vere heilt rustfri.. locked: jau, du fann no deg ett kupp der ja..hadde min vert 242 også, so hadde bilen våre perfekt! Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 jeg vet om en b230a motor i bergen, som du sikkert kan få for grei pris. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 en b23 eller b230 får du for en slik å ingen ting her om kring Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 jeg vet om en b230a motor i bergen, som du sikkert kan få for grei pris. ja okej, takker for tipset men har ett par A motorer liggandes :rolleyes: men du? hadde du ikkje klart å triksa til slike kvite ting i speedometere, er litt vekk reist i haude no so eg får ikkje ut dei rette orda, hehe.. kor du fekktaki kvite blinklys til din bil? litt keen på kvite blink på min også Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ka du ikkje e på skule i dag for ??? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ka du ikkje e på skule i dag for ??? forsåv mej litt krafti i dag, skulle såve berre en time, men blei vist 7 tima Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 fin den bilen:) ta vare på den;) ikke la dn bli spiker son dine 10 andre volvoer doh Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 fin den bilen:) ta vare på den;) ikke la dn bli spiker son dine 10 andre volvoer doh har bestemt meg for å ta vare på den ja..har bejynt å sveise de som er av rust no..dei 10 andre volvoane, har i grunnen vert delebila..mykje rust på dei fleste, har hatt sine grunna, angra litt på nåkren av dei blei spiker ja.. nåken som har tips om ting som skal gjerast med den? har plana om å beholde den orginal motoren som står i no.. skulle hatt litt småtteri av trimm på den.. nåken som mulig har ett forslag av ka kam som kunna passa bra til den? regna vell med der står en A kam på den no.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 har bestemt meg for å ta vare på den ja..har bejynt å sveise de som er av rust no..dei 10 andre volvoane, har i grunnen vert delebila..mykje rust på dei fleste, har hatt sine grunna, angra litt på nåkren av dei blei spiker ja.. nåken som har tips om ting som skal gjerast med den? har plana om å beholde den orginal motoren som står i no.. skulle hatt litt småtteri av trimm på den.. nåken som mulig har ett forslag av ka kam som kunna passa bra til den? regna vell med der står en A kam på den no.. det er bra, har hugget noen volvoer jeg også opp gjennom tiden.. angrer på noen av "valga" jeg har jort det er vell grenrør, og filter som gir litt effekt ifra seg.. men det koster jo litt da.. :titties: sett på noen alufelger, og 83- frontspoiler;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 det er bra, har hugget noen volvoer jeg også opp gjennom tiden.. angrer på noen av "valga" jeg har jort det er vell grenrør, og filter som gir litt effekt ifra seg.. men det koster jo litt da.. :titties: sett på noen alufelger, og 83- frontspoiler;) ja..har fått skaffa 2.5" eksos og power filter.. 83- frontspoiler er alle rede montert :rolleyes: bytta bake også, men de blei ikkje so fint i grunnen.. kunna kansje tenkt meg ein 142,144 fanger bake kansje, med gammle typa 264 lyktermen da blir no de litt modifikasjona på ræva på bilen da. men forsjå ka tiden bringer.. tenkte på nåkren alu felga også ja..blir 16" eller mindre, mest sansynelig 15" felger med spacere Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ja..har fått skaffa 2.5" eksos og power filter..83- frontspoiler er alle rede montert :rolleyes: bytta bake også, men de blei ikkje so fint i grunnen.. kunna kansje tenkt meg ein 142,144 fanger bake kansje, med gammle typa 264 lyktermen da blir no de litt modifikasjona på ræva på bilen da. men forsjå ka tiden bringer.. tenkte på nåkren alu felga også ja..blir 16" eller mindre, mest sansynelig 15" felger med spacere jeg har pentafelger7x15" synes det passer ganske bra hvis man senker bilen.. hva med å legge opp bilder ang oppdatering:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg