Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Je kjæm iværtfall!!! Og kanskje med ny bil?? yodude

 

Riskokeren ble vaffal solgt i dag.. Så vi får se davettu :-)

og jeg er IKKE sjokkert.. huff du er gal.. at du ikke blir lei den bilbyttinga??? hehe Hvor ble den solgt til da?

 

 

Satser på MASSE folk på hamar den 25. ja.

Sto jo i Max power også at dem kommer til hamar denne dagen, så det tyder på at det blir bra oppmøte!

 

Vi får satse på bra vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra poster da thamazter,bilen min i bakgrunnen å ser jeg,hehehe.. :pray

 

Ser og høres ut som om det blir bra oppmøte,hører det kommer folk fra alle kanter,og at de har spredt rykter i hytt og pine. Så dette kan bli spennende.

Gleder meg vannvittig.

Har dessuten fått Msoer(morten) til å flytte bursdagen sin. siden han da hadde litt lyst til å være med på dette selv. hehehehe,slikt er moro.

 

 

La oss lage en heidundrendes liv og ha en bra kveld og ikke som alle de andre "aktive og kule" dagene som er ellers i ukene, huff. Tragisk kjett i byn om dagen men sommern kommer!! is , grill , ØL , og lettkledde damer er bra!!!!

 

:bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jeg er IKKE sjokkert.. huff du er gal.. at du ikke blir lei den bilbyttinga??? hehe Hvor ble den solgt til da?

 

 

Satser på MASSE folk på hamar den 25. ja.

Sto jo i Max power også at dem kommer til hamar denne dagen, så det tyder på at det blir bra oppmøte!

 

Vi får satse på bra vær!

Ja nå er jeg lei bilbytting... så satse på og beholde nye bilen nå vel.. Og JA jeg vet att jeg har sakt det før.. Hehe.

 

Men det er jo gøy sålenge man tjener på det:) Har jo kommet meg ett stykke oppover på skalaen bare ved og gjøre bytte handler!

 

Civicen går nå på gjøvik...

 

Ny bil ble hentet i går... lager en tråd senere...

Tidligre biler? For mange....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDRING AV PLANER!!! OBS!! NB! VIKTIG!!!!!!!!!

 

har blitt kontaktet av politiet på Hamar.. CC-plassen er UTELUKKET!! hverken politiet, grunneier eller naboer var interessert i at vi oppholdt oss der!!! men jeg har fiksa ny plass :D mangler bare et svar fra kommunen, så går alt i boks. men politiet har godkjent treffet, og gitt oss hele 8 meters planet til disposisjon.. og JA, det er like ved stasjonen, og JA, de kommer til å inspisere treffet, og JA, de er der for å sjekke at folk oppfører seg som folk.. for å unngå grisekjøring osv.. lager også ny poster i kveld, samt kart..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pga all støyen til naboene... er jo derfor vi ble jaget derfra tidligere i år og, og det ble forbudt å oppholde seg der etter 23:00.. men naboer er det ikke akkurat no problem med på 8-meteren.. så ser for meg da at vi starter borte ved brygga og bare fyller på bortover mot stasjonen..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår