Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja jeg er litt enig med deg Nolimit,Morten burde funnet en anne dag å feire på,og seff kommer jeg. Det jeg mente med "full eller edru" var at jeg IKKE hadde tenkt å komme med flasker og div og leke "fjortis" fyll liksom...

 

men kunne tenkt meg vært edru selv ja og hilst på folka samt Espen ikke minst,redaktøren for Max Power!!!!

 

Vi ses der uansett!!

 

 

 

kom igjen folkens,ikke vær beskjedne,still opp og vis hva vi duger til og at vi er en sosial gjeng sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen din vil tiltrekke seg pensjonister med andre ord? tannløs

noe slikt ja.. er skikkelig typisk pensjonistbil..hehe.. hvit nissan bluebird..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøring der er uaktuellt!

 

i såfall syns jeg synd på kollegaen min som må hive bort alle

 

Er vel ikke så mye en stakkars hafslund vakt får gjort der vis det er mange nok! :P

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer jo egentlig litt dårlig å ha det på CC plassen siden det er forbudt å stå der etter kl.23 hver kveld,sto parkert sammen med noen folk der her om dagen og sto utenfor bilene og bare skravlet,ingen av bilene sto og gikk.

Plutselig kommer det en bil ganske fort og svinger inn på plassen og stopper foran oss og sier;

" Dere skal være glad jeg ikke har med bøthæfte mitt,for dere skjønner det at je har faktisk fullmakt til å skrive bøter her etter kl.23"

 

Jeg har sett han før og han er vekter på CC tror jeg men vet ikke om han jobber i Hafslund eller Securitas. Han ba oss pent om å fjerne oss rolig så skulle han la det gå for denne gang,men han skulle begynne og skrive opp reg,nr og bøter fortløpende neste gang. :scared

 

Så jeg vet ikke helt jeg men kanskje vikingskipet er en ide? selv om brannstasjonen ligger vegg i vegg med parkeringsplassen. Maxi plassen er for humpete og fælt og naboene der klager bare en traktor krysser plassen på kveldstid.

Dere som bor i området,noen lure tips om plass dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer jo egentlig litt dårlig å ha det på CC plassen siden det er forbudt å stå der etter kl.23 hver kveld,sto parkert sammen med noen folk der her om dagen og sto utenfor bilene og bare skravlet,ingen av bilene sto og gikk.

Plutselig kommer det en bil ganske fort og svinger inn på plassen og stopper foran oss og sier;

" Dere skal være glad jeg ikke har med bøthæfte mitt,for dere skjønner det at je har faktisk fullmakt til å skrive bøter her etter kl.23"

 

Jeg har sett han før og han er vekter på CC tror jeg men vet ikke om han jobber i Hafslund eller Securitas. Han ba oss pent om å fjerne oss rolig så skulle han la det gå for denne gang,men han skulle begynne og skrive opp reg,nr og bøter fortløpende neste gang. :scared

 

Så jeg vet ikke helt jeg men kanskje vikingskipet er en ide? selv om brannstasjonen ligger vegg i vegg med parkeringsplassen. Maxi plassen er for humpete og fælt og naboene der klager bare en traktor krysser plassen på kveldstid.

Dere som bor i området,noen lure tips om plass dere??

 

 

Hmm.. kanke værra hafslund, aldri hørt om at vi kan gi bøter no sted. hehe

 

må være sukkertassene..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår