Gå til innhold

MJØSMEET - Hamar - 25.Juni

Ranger emnet


stigare

Anbefalte innlegg

Altså.. cc eller vikingskipet.. CC har en stor plass samme har vikingskipet.. men jeg vet ikke hvem som er best.. men klarer ikke se for meg en vekter som skriver opp 200 skilt nr..

Samme for meg hvor det er... jeg kommer!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

CC plassen er vel kanskje en dum plass ja.

Er jo aldri noe biler som står der lenger utpå kvelden fordi man blir jagd..

 

OG JO! Hvis han først er idiot og skal skrive reg.nr på bilene så er jeg bombesikker på at tosken går rundt og skriver ned alle bil nr han ser der...

 

Vikingskipet plassen er jo genial den. Litt lenger unna sentrum og det er vel lite med hus i nærheten der.. Oppfører vi oss og forklarer onkel blå litt da dem kommer så kan det da ikke være så ille å stå der?

 

Er vel en eller annen som kommer til å burne og lage spor og at det kommer fulle fjortiss som skal ødelegge for oss alle selvsagt men... Det er vel det som er blitt standard streetmeet er det ikke? :D

 

-Hvis vi først skal endre sted nå så stemmer jeg for parkeringa på vikingskipet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CC plassen er vel kanskje en dum plass ja.

Er jo aldri noe biler som står der lenger utpå kvelden fordi man blir jagd..

 

OG JO! Hvis han først er idiot og skal skrive reg.nr på bilene så er jeg bombesikker på at tosken går rundt og skriver ned alle bil nr han ser der...

 

Vikingskipet plassen er jo genial den. Litt lenger unna sentrum og det er vel lite med hus i nærheten der.. Oppfører vi oss og forklarer onkel blå litt da dem kommer så kan det da ikke være så ille å stå der?

 

Er vel en eller annen som kommer til å burne og lage spor og at det kommer fulle fjortiss som skal ødelegge for oss alle selvsagt men... Det er vel det som er blitt standard streetmeet er det ikke? :D

 

-Hvis vi først skal endre sted nå så stemmer jeg for parkeringa på vikingskipet jeg.

 

Egentlig det samme hvor man tar det av de stedene som er å ta av i hamar... nabor klager uansett, en eller annen skal børne uansett, purken kommer uansett, klør seg litt i hode å ler av de som har ringt å klaget. At det er en sånn sammling i året på cc får dem jaggu tåle!

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig det samme hvor man tar det av de stedene som er å ta av i hamar... nabor klager uansett, en eller annen skal børne uansett, purken kommer uansett, klør seg litt i hode å ler av de som har ringt å klaget. At det er en sånn sammling i året på cc får dem jaggu tåle!

 

enig med deg der.. NOEN klager ALLTID!

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis folk greier å oppføre seg som folk, og gi faen i all idiotkjøringen og burningen, så tar vi cc-plassen.. men prøver å begrense det til ikke altfor langt opp mot blokkene der.. for de som klager hele tiden.. men vi prøver oss utenfor cc.. må vi fjerne oss, drar vi til vikingskipet.. så vi beholder samme plass som avtalt tenker jeg?

 

EDIT: politiet ønsker jo at "rånerne" skal oppholde seg på 8-metern.. det er en STOR parkeringsplass nede ved båthavna, sentralt i sentrum.. eneste minuset der er at politistasjonen ligger siden av. Men om folk oppfører seg som folk, så er vel ikke det noe problem?! Politiet i hamar er greie å ha med å gjøre så lenge man oppfører seg som folk.. men skal bruke dagen i dag til å høre litt rundt med de forskjellige eierne av plasser osv, og muligens høre med en på politikammeret om dems meninger og synspunkter..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men skal bruke dagen i dag til å høre litt rundt med de forskjellige eierne av plasser osv, og muligens høre med en på politikammeret om dems meninger og synspunkter..

 

Å poenget med det er? mere klager?

vi skifta ut ford mot volvo!

så kasta vi volvoen på dynga!

Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!!

 

84 Audi 90 2.2E

83 Audi 80 quattro prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget med det er å få en dialog med de, så vi kanskje kan få til en løsning hvor vi faktisk kan få være hele kvelden og natten..

 

Har sendt en formell og fin e-post til hamar politikammer, så får vi se om jeg får no respons.. hvis ikke stikker jeg innom de på fredag.

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfører vi oss eksemplarisk statuerer vi et godt eksempel ovenfor ordensmakta. Enig i det.

 

Mulighetene for de årlige Mjøsmeeta må jo fortsette. Henger vi ved Vikingskipet dukker det nok opp en bom der etterhvert også.

 

Jeg stemmer fortsatt på CC.

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår