nrd Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Helheten, og det er de små detaljene som gjør helheten. Siter - BMW 520i x VW Golf II - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Helheten gjør bilen, og felger, senking, pen lakk og et rett og fint karrosseri bidrar sterkt til dette. Noe påhengplast er sjelden fint (selv om det finnes noen unntak). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Selv om Øyvind klager veldig på plast, så mener jeg at plast eller ikke, hvis en bil er gjennomført og er bygd bra, så er man på god vei.. Helheten er viktig, selv om det er en plastrakkett eller en clean nazivogn.. Det værste jeg ser er skikkelig påkosta biler med standard oransje blinklys :scared Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Selv om Øyvind klager veldig på plast, så mener jeg at plast eller ikke, hvis en bil er gjennomført og er bygd bra, så er man på god vei.. Helheten er viktig, selv om det er en plastrakkett eller en clean nazivogn.. Det værste jeg ser er skikkelig påkosta biler med standard oransje blinklys :scared Noen andre steder i verden er faktisk gule blinklys både mote, og "JDM". Men her i Norge er det definitivt vanligst/mest populært med hvite (gammel vane er vond å vende?). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Noen andre steder i verden er faktisk gule blinklys både mote, og "JDM". Men her i Norge er det definitivt vanligst/mest populært med hvite (gammel vane er vond å vende?). Det er i mine øyne enda verre i tilfeller der en kun har kjøpt f,eks en stor vinge og en streamer som står [sett inn bilmerke] Power på, så ser man hjulkapsler og en stor N på hekken :scared Det er det helhetlige inntrykket som for meg avgjør hva som er penest, men jeg vil påstå at felger og senking utgjør ivertfall 70/80% av utseendet på en bil... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Som tidligere skrevet, helheten.Hvordan bilen er "sammensatt" med felger, form, lakk og annet utstyr. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Pen den opel'nmen jeg lurer på om å gå opp ett hakk på rulleomkretsen på hjula for å fylle litt bedre i hjulbuen hadde blitt godkjent? Ser for meg at helheten ville blitt enda bedre!? Meninger? Sant sant, det er prioritert neste gang jeg skal ha nye dekk. Muligens coilovers også, for å kunne skreddersy høyden ;o) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg