Gå til innhold

Konkurranse! 5.car.battle

Ranger emnet


Nedi

Anbefalte innlegg

skulle gjerne blitt med, men desverre sitter jeg i Linux, uten tilgang til Photoshop.. men vi får se etter sommeren, kanskje jeg kommer med et lite innhopp, men ikke forvent dere noe:p

 

Kos dere i denne konken!!

 

MSpeed, skal du være med??

 

X

 

1 ord: GIMP.

Eller kjør photoshop gjennom wine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en uppdate:D er ikke sikker på om jeg skal ha den "badlooken"

MYE vil bli forandret!;)

veit at det er endel feil her og der, men det fikses nok i neste uppdate:)

 

btw; IKKE "lån" den bakgrunnen der!, jeg har tatt bildet:D

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vet om Gimp.. men orker ikke sette meg ordentlig inn i det, og for å kjøre Photoshop gjennom WINE, bør man kanskje ha Photoshop, som da er noe som koster litt mye;)

 

X

Last ned GimpShop... det får GIMP til å bli nesten som Photoshop... samme funksjoner å sånnt...

1997 BMW 520iA [Grønn Metallic]

1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser bildet mitt? Er litt interessert i å vite det ettersom jeg prøver å få vært med i konkurransen.

 

Ser ikke bildet i selve tråden, men hvis jeg trykker egenskaper i det røde krysset og skriver inn url i IE, så får jeg den opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke bildet i selve tråden, men hvis jeg trykker egenskaper i det røde krysset og skriver inn url i IE, så får jeg den opp :P

 

Flott! fikk den opp nå plutselig uten trøbbel... sorry for maset! hehe

 

Men er det noen som har lyst til å gi tilbakemeldinger om hva som ikke ser like "ekte" ut?

BMW 94' 320i ///M-tech.

 

X-BMW 88' 518i (Vrak-tech)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår