Gå til innhold

Konkurranse! 5.car.battle

Ranger emnet


Nedi

Anbefalte innlegg

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det har ALLTID vært en rallybil og vil sannsynligvis alltid være det...mestvinnende bil noen sinne i rallysammenheng.

så ja kos deg...

 

518i evo: bildet kan man poste i denne tråden. kommer egen tråd for voting senere.

Mk1 er da ikke 80 talls bil det da.. Siste mk1 a ble vell lagd i 75?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal få han med jeg...klart han skal være med!!

 

ang måten å kjøre konk på så blir det MER i denne stilen fremover ja! tar mer tid, krever mer arbeid, men er så mye gøyere:D

 

kommer en liten vri på votingen denne gangen og :p

må bare klarere noen detaljer først:D

Eyes don`t leave fingerprints

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette jeg raska sammen i kveld, kommer update.. Men noen synspunkter? fargen på felgen er litt weird?

 

Suicide d00rs

blå lakk

Nye lykter

senka

rims

feitere lisser bak

chrome grill

"custom" hood

Speil

hm, var det mer?

 

 

ford.jpg

 

btw: GÆRNE hjulbuer neon :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette jeg raska sammen i kveld, kommer update.. Men noen synspunkter? fargen på felgen er litt weird?

 

Suicide d00rs

blå lakk

Nye lykter

senka

rims

feitere lisser bak

chrome grill

"custom" hood

Speil

hm, var det mer?

 

btw: GÆRNE hjulbuer neon :titties:

 

speilet er synlig bak stripa i frontruta, var litt matt i forhold til de org. krom fangerene, dekka var ikke helt i 100.. lyktene under hovedlyktene ligger oppå krom listene.. og ja, felgene var kanskje litt feil farge, klarer ikke halvparten så bra selv så.. hehe.. men tenkte j skulle gi mitt synspunkt. lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår