Skidracer Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ae 82, som i 82 mod? Hva ligger disse bilene på i pris? Nix.. Som i Chassitype AE82, AE92, AE101, AE86 og så videre. Tenker jeg linker til denne posten:hvor får man tak i ae86? har sett noen i det siste til 12.000, grei stand med ekstra motor. Ender på ca 35000 +/- ferdig regga. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Nix.. Som i Chassitype AE82, AE92, AE101, AE86 og så videre. Tenker jeg linker til denne posten:hvor får man tak i ae86? har sett noen i det siste til 12.000, grei stand med ekstra motor. Ender på ca 35000 +/- ferdig regga. 35 000 er jo ikke langt unna en 200sx da. 7000 for 200sx. 30000 for avgifter for skilter... :) også er vel 200sx mer en dobbelt så gunstig egnet for drifting enn en original ae86. Men synes fortsatt vi her oppe skal prøve å drifte noe europeisk :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Ascona B f.eks. Den ryktes jo å ha *litt* god balanse i bilen. Med en småhissig 2.4 på doble webere burde den da greie å legge ut med hekken? Eller c20xe/c20let Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 35 000 er jo ikke langt unna en 200sx da. 7000 for 200sx. 30000 for avgifter for skilter... :) også er vel 200sx mer en dobbelt så gunstig egnet for drifting enn en original ae86. Men synes fortsatt vi her oppe skal prøve å drifte noe europeisk :D Tja.. Det er vel heller smak og behag hva som passer best. De mangler en ting hver. AE86 mangler noe hester, noe som kan ordnes med en turbo, og 200sx mangler ofte diffsperre, noe som koster omtrent det samme som å turbokonvertere en ae86. Begge må senkes/stives før de driftes. Originale er de som hvalbåter å regne... Hvordan AE86 oppfører seg skal jeg ikke uttale meg for sikkert om, da ikke min bil er kjørbar.. Men jeg har kjørt en 200sx men cusco sperre og hr 40mm senkefjærer. Den var genial å sladde/drifte med. Mer kontrolerbar bil har jeg ikke prøvd.thumpsup Personlig håper jeg å se noen drifte litt amerikanske biler! Hvorfor er det ingen som stiller med en Corvette C4? (1984-96) De har "riktig" karosseri, bra hjulopheng, og ihvertfall motor nok... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tja.. Det er vel heller smak og behag hva som passer best. De mangler en ting hver. AE86 mangler noe hester, noe som kan ordnes med en turbo, og 200sx mangler ofte diffsperre, noe som koster omtrent det samme som å turbokonvertere en ae86. Begge må senkes/stives før de driftes. Originale er de som hvalbåter å regne... Hvordan AE86 oppfører seg skal jeg ikke uttale meg for sikkert om, da ikke min bil er kjørbar.. Men jeg har kjørt en 200sx men cusco sperre og hr 40mm senkefjærer. Den var genial å sladde/drifte med. Mer kontrolerbar bil har jeg ikke prøvd.thumpsup Personlig håper jeg å se noen drifte litt amerikanske biler! Hvorfor er det ingen som stiller med en Corvette C4? (1984-96) De har "riktig" karosseri, bra hjulopheng, og ihvertfall motor nok... Jeg litt keen på å se litt amerikansk blekk drifte jeg og, har jo en selv, som jeg håper på å få på veien i løpet av sommeren, må ut på banen med den og, mulig at jeg ikke satser like hardt med den som BMWen da :), kanskje momse inn en amerikaner å drifte med en gang.. hmmm.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg litt keen på å se litt amerikansk blekk drifte jeg og, har jo en selv, som jeg håper på å få på veien i løpet av sommeren, må ut på banen med den og, mulig at jeg ikke satser like hardt med den som BMWen da :), kanskje momse inn en amerikaner å drifte med en gang.. hmmm.. Hadde en film her en gang der det var drifting med amcars.. Husker ikke hva slags model det var, men tror det var en mini-pickup, El Camino eller noe. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Hadde en film her en gang der det var drifting med amcars.. Husker ikke hva slags model det var, men tror det var en mini-pickup, El Camino eller noe. Jess.. Men den var fra usa. Vil gjerne se Gammel svart Trans Am, innhylla i røyk! Og jeg vil se det i Norge! (T/A 455, får jeg prøve din...?) Andre ting jeg tror gjør seg på tvers er Mustang, Pinto, AMC Javelin, Ford Maveric, Vega'n til Era, charger, barracuda+ mange andre! Edit: kanskje momse inn en amerikaner å drifte med en gang.. hmmm.. Gjør det!! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tja.. Det er vel heller smak og behag hva som passer best. De mangler en ting hver. AE86 mangler noe hester, noe som kan ordnes med en turbo, og 200sx mangler ofte diffsperre, noe som koster omtrent det samme som å turbokonvertere en ae86. Begge må senkes/stives før de driftes. Originale er de som hvalbåter å regne... Hvordan AE86 oppfører seg skal jeg ikke uttale meg for sikkert om, da ikke min bil er kjørbar.. Men jeg har kjørt en 200sx men cusco sperre og hr 40mm senkefjærer. Den var genial å sladde/drifte med. Mer kontrolerbar bil har jeg ikke prøvd.thumpsup Personlig håper jeg å se noen drifte litt amerikanske biler! Hvorfor er det ingen som stiller med en Corvette C4? (1984-96) De har "riktig" karosseri, bra hjulopheng, og ihvertfall motor nok... Men har de nok svingradius? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Men har de nok svingradius? Tja.. Jeg har aldri prøvd corvette dessverre.. Men jeg har da sett noen corvetter sladde rundt på diverse småfilmer, og de gikk da like bredt som japanske biler. f.eks 200sx har jo ikke verdens beste svingradius heller, og det er en mye brukt driftebil. Vi må vel få noen til å prøve.. :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 hvis du ikke skal bruke mere en 25 kan vell en e30 323/325 være tingen? får vell den med sperre orginalt. lett å få takk i deler. å billig. kommer ikke langt med 25 til en drifte japse med skilter. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 hvis du ikke skal bruke mere en 25 kan vell en e30 323/325 være tingen? får vell den med sperre orginalt. lett å få takk i deler. å billig. kommer ikke langt med 25 til en drifte japse med skilter. hmm jepp har tenkt på det, men har lyst på 200sx, så da blir det uten skilter, slik som chiller her på forumet har. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hmm jepp har tenkt på det, men har lyst på 200sx, så da blir det uten skilter, slik som chiller her på forumet har. Hvorfor skal alle ha 200sx da? En S12, AE86 med litt motor (skift motor), 325, Mazda B2000 (:D Med litt motor) Alt mulig.. Hadde vært morro å sett noe spesiellt.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvorfor skal alle ha 200sx da? MeSs Det er slik at vi andre kan skille oss ut ;) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hvorfor skal alle ha 200sx da? En S12, AE86 med litt motor (skift motor), 325, Mazda B2000 (:D Med litt motor) Alt mulig.. Hadde vært morro å sett noe spesiellt..MeSs På grunn av en ting: De er b-b-b-billige :) Skulle gjerne drifta noe som ikke "alle" hadde, men det lar seg ikke gjøre når man skal studere også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 929 med wankel hadde jo vært knall. Er det mulig forresten? (altså for dødelige) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.