Azzido Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Her kan dere legge ut deres bilder ifra innercity meet som var i helga (14mai) dette var et genialt treff med masse liv og mye fint å se på.. jeg kosa meg som bare det. Selv så kommer jeg til å legge ut enn 250 bilder ca i løpet av morra dagen. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 har ca 60 bilder pluss en liten film av hun som vaska bil Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 har ca 60 bilder pluss en liten film av hun som vaska bil Så legg de ut da!! :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 har ca 60 bilder pluss en liten film av hun som vaska bil bare å få lagt de ut da ;) selv så legger jeg ut så fort jeg får sjangs... er ikke hjemme ennå.. kjører mot kragerø i kveld engang tenker jeg så da kommer de ut ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 yepp her er bilder http://home.online.no/~osmaavik/Bil/Inner%20City%20Meet%2014%20mai/ alle er tatt av mej :P, så dem er vell ikke like bra alle sammen, men dem funker vell vil jeg tro. Selv syns jeg turen var kjempe morro, de 2 siste timene blei kanskje litt kjedelige fordi de fleste hadde fått sett det meste etter noen timer. Dro nedover med fobo og ilduce, begge ble som sagt også stoppet på veien noe som kostet dem dyrt! :/ kjipe greier det der.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Haha så kult, aldri sett disse styla noe mer enn felger og senk.. Noen som har flere bilder av denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Haha så kult, aldri sett disse styla noe mer enn felger og senk.. Noen som har flere bilder av denne? Ett bilde jeg tok på bilmek. treffet som nylig var på rudskogen. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Sorry meg, men trodde at bilene som skulle stille ut skulle være blodstyla og gjennomførte? Er ikke den mest gjennomførte bilen jeg har sett.. :rolleyes: No offence til bileier.. Fet bil ellers, bare syntes det var rart at mange fikk avslag når man ser denne bilen, er jo mange av denne sorten rundt i landet.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Noen flere av avensis'en: http://www.toyotaextreme.dk/brugsedeb.asp?bil=977 Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Sorry meg, men trodde at bilene som skulle stille ut skulle være blodstyla og gjennomførte? Er ikke den mest gjennomførte bilen jeg har sett.. :rolleyes: No offence til bileier.. Fet bil ellers, bare syntes det var rart at mange fikk avslag når man ser denne bilen, er jo mange av denne sorten rundt i landet.. Stussa en del på den Cupwing saken jeg og... Om det var den du sikta til. Pluss at den breddinga ser ut som den stopper i løse lufta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 den civicen der var helt ugjennomført.. og lakken på den var rar, så ut som det var forskjellig lakk på støtfangeren en resten av bilen osv, ettersom åssen vinkel du så det fra.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Stussa en del på den Cupwing saken jeg og... Om det var den du sikta til.Pluss at den breddinga ser ut som den stopper i løse lufta... Tenkte på cupwingsa som satt både foran og bak, dårlig passform på fangere og det at breddinga på skjermene bare stopper i løse lufta.. Synes også det var litt rart med originale baklykter, felga fyller heller ikke breddinga i bakskjermen.. Vet ikke om det var en slags perleeffekt i lakken eller om det faktisk var fargeforskjeller her og der.. :rolleyes: Men som det er sagt før: "uansett hva du gjør er det alltid noen på bilforumet.net som ikke liker det" :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 er nok spesial lakk..... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ett bilde jeg tok på bilmek. treffet som nylig var på rudskogen. Så denne bilen på lørenskog her om dagen.... Så innmari fin ut "live" Skikkelig gjenomført denne bilen syns nå jg... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mds Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Tenkte på cupwingsa som satt både foran og bak, dårlig passform på fangere og det at breddinga på skjermene bare stopper i løse lufta.. Synes også det var litt rart med originale baklykter, felga fyller heller ikke breddinga i bakskjermen.. Vet ikke om det var en slags perleeffekt i lakken eller om det faktisk var fargeforskjeller her og der.. :rolleyes: Men som det er sagt før: "uansett hva du gjør er det alltid noen på bilforumet.net som ikke liker det" :) det var en slags kamelon/perleeffekt i lakken, men ville aldri valgt den lakken får det så faktisk ut som det var fargeforskjell.. hehe eiern viste heller ikke om det var en 97 eller 96 modell når ilduce spørte han.. Siter I see funny people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg