Gå til innhold

Hvor mye koster det å trekke om stoler?

Ranger emnet


Tha sims

Anbefalte innlegg

Det var et firma i brobekkveien i oslo som drev med salg og styling av biler.

De ordna skinnseter på en lyseblå clk de solgte. Var nok ikke "originalt" men setene så bra ut ihvertfall. Tror de sendte hele interiøret til Tyskland eller noe. Det trakk også om dørsider og sånn...

 

Firmaet lå inn til venstre rett før Excide sønnak når man kjørte fra alnabru og opp til bjerke.

 

Utover dette stod det i siste autofil at Karroseri-interiør (22254267) på Kaldbakken i Oslo og Lakkeringsindustri As (62962165) på Skarsnes trekker om seter.

 

Takker. Du mener vel ikke det firmaet der det pleide å stå en racing volvo med vinge i sølv på parkeringsplassen? hvis det er den, så er det ikke no stress, kjenner duden som driver firmaet, men han har ikke fortalt meg at de drev å ordna skinnseter.

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Du mener vel ikke det firmaet der det pleide å stå en racing volvo med vinge i sølv på parkeringsplassen? hvis det er den, så er det ikke no stress, kjenner duden som driver firmaet, men han har ikke fortalt meg at de drev å ordna skinnseter.

 

CLK-p0w

 

Veit ikk eom de hadde noen volvo der nei, Tror det var et par jugoslaver som dreiv det, ok fyrer. Han ene har gitt seg, veit ikke om han andre holder på enda.

 

Veit ikke om dette kartet kan hjelpe deg, men de holdt til omtrent her: På baksiden vel og merke...

 

71578db2330f000d9dj.gif

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairmont i Oslo vil ta på seg denne jobben for deg. Husker ikke adressa deres i farta, men det kan du lett finne via nettet. Jeg sjekka for noen måneder siden hvor mye de skulle ha for å sy komplett skinninteriør i vår 2003mod. Jobben inkluderte dørsider, nakkestøtter og seter foran+bak i 2 forskjellige valgfrie farger, og prisforlangende var 16 høvdinger + mva. Men uansett hvem du skulle velge; Det er VIKTIG at du prøver å finne ut hva slags rykte det aktuelle stedet har. Andre folks erfaringer kan vise seg uvurderlige for deg som kunde. Det finnes "luringer" rundt om som påstår seg å gjøre god jobb, men som aldri burde fått lov til å nærme seg det aktuelle fagområdet. Lykke til =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fairmont i Oslo vil ta på seg denne jobben for deg. Husker ikke adressa deres i farta, men det kan du lett finne via nettet. Jeg sjekka for noen måneder siden hvor mye de skulle ha for å sy komplett skinninteriør i vår 2003mod. Jobben inkluderte dørsider, nakkestøtter og seter foran+bak i 2 forskjellige valgfrie farger, og prisforlangende var 16 høvdinger + mva. Men uansett hvem du skulle velge; Det er VIKTIG at du prøver å finne ut hva slags rykte det aktuelle stedet har. Andre folks erfaringer kan vise seg uvurderlige for deg som kunde. Det finnes "luringer" rundt om som påstår seg å gjøre god jobb, men som aldri burde fått lov til å nærme seg det aktuelle fagområdet. Lykke til =)

 

Fint å vite sånt, dette skal jeg passe på:) Men vet du om Fairmont bruker original skinn til f. eks Mercedes Benz?

 

CLK-p0w

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg desverre ikke, men jeg tror ikke de bruker noe jalla saker. Men det kan du sikkert fremme forespørsel om når du eventuelt tar kontakt med de. De har drevet en stund innen dette fagområdet, om jeg husker rett, og du skal ikke se bort ifra at de kanskje har snøring på hva slags skinn Mercedes bruker i bilene sine ;o) Utover det, så regner jeg med at de kan levere skinninteriør i de fleste kvaliteter fra god til suveren. Alt er jo avhengig av hvor mye du som kunde har råd til å legge på bordet =)

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår