Gå til innhold

Noen Som Har Sett Bilen Min I Dag!?!?

Ranger emnet


rdl

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by flums

bah, INGEN som stjeler en så stygg bil uansett hva dem skal rane og om det var eneste bilen i mils omkrets. Men jeg kan saktens ringe polti og høre om den er meldt stjålen....

 

nå får dere faen meg skjerpe dere da... hvis dette er fakta så tror jeg ikke rdl er så veldig imponert over deres oppførsel..

 

er ikke morro å få bile stjålet. og hvorfor skulle han gidde å si at den er det hvis den ikke er det ???

og det faktum at vedkommende som tar bilen har samme klær som den som tok posten. (rdl ? takk en postfilial ? :rolleyes: )

 

nei. kjipt dette. la oss håpe at fuckerne blir busta !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

er ikke morro å få bile stjålet. og hvorfor skulle han gidde å si at den er det hvis den ikke er det ???

 

fordi han har gjort liknende ting før kansje? husker du den filmen han la ut der han og corvette kjørte ut? der sa han at corvette hadde blitt skadet og lå på sykehus. det var bare piss alt sammen.. roper man ulv ulv for mange ganger skjer slikt som dette, deg den dagen noe virkelig skjer trur ingen på deg

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

fordi han har gjort liknende ting før kansje? husker du den filmen han la ut der han og corvette kjørte ut? der sa han at corvette hadde blitt skadet og lå på sykehus. det var bare piss alt sammen.. roper man ulv ulv for mange ganger skjer slikt som dette, deg den dagen noe virkelig skjer trur ingen på deg

 

joa. det er forsovigt sant. det. men som jeg sier HVIS! dette ikke er kød så... men hvis det er det. så er NÅ tiden for rdl og si ifra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaktmester'n fra årvoll kom nettop med en ny tape, der han brøt opp døra inn til garasjen. dvs han må ha ringt på ingangs døra først. noen har slippi han inn så har han gått løs på døra!

 

6.jpg

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår