Gå til innhold

Noen Som Har Sett Bilen Min I Dag!?!?

Ranger emnet


rdl

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by D-1

så sier vi det da! Men jeg vet ikke akkurat om det hjelper og kalle alle her på forumet for drittunger da!

 

Vel hvorfor tror du jeg gjør det da?. Hadde du følt med siden dag 1 og sett at ALT av klager går direkte til meg og kenneth (ascona)

Så hadde du skjønt at ikke folka er HELT rettferdige her..

 

Og grunnen til at jeg kaller folk drittunger er istedet for å kalle dem en masse annet dritt...

 

Som inegn av dere GIDDER å legge merke til er så klart når folk kaller meg dritt.... det er visst usynlig for dere det huh?

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,jeg har også sett at de andre kaller deg visse ting,forsvarer ikke dem for det!er ikke noe bedre det!Kan godt hende jeg har gått glipp av mye du har vert innblandet i opp igjennom tiden,men det jag har sett er at du bestandig er i krangel med folka her!

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når personer som "rdl" sier at "alle" på forumet er noen drittunger, klarer jeg ikke la være å svare.

 

RDL: Jeg beklager, men du snubler i egne argumenter. En person som formulerer seg med ord som "UP YOUR ÆSS!!!", "Your mom like's it" (noe jeg må påpeke er en forkortelse for "Your mom like is it", en setning som gir null betydning) er vel ikke akkurat synonymt med voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

men når personer som "rdl" sier at "alle" på forumet er noen drittunger, klarer jeg ikke la være å svare.

 

RDL: Jeg beklager, men du snubler i egne argumenter. En person som formulerer seg med ord som "UP YOUR ÆSS!!!", "Your mom like's it" (noe jeg må påpeke er en forkortelse for "Your mom like is it", en setning som gir null betydning) er vel ikke akkurat synonymt med voksen.

 

"Your mom likes it" skal det nok være :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

men når personer som "rdl" sier at "alle" på forumet er noen drittunger, klarer jeg ikke la være å svare.

 

RDL: Jeg beklager, men du snubler i egne argumenter. En person som formulerer seg med ord som "UP YOUR ÆSS!!!", "Your mom like's it" (noe jeg må påpeke er en forkortelse for "Your mom like is it", en setning som gir null betydning) er vel ikke akkurat synonymt med voksen.

 

Altså... hadde du lest etter så skrev han UP YOUR FACE.... da svarte jeg på den..

 

smartingen!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Antok det etterhvert :)

 

Men, Majestet. Det er jo bare å lese postene hans og lete etter skrivefeiler, så ser du tegninga.

 

Nå vil jeg ikke si at det med skrivefeil påpeker hvorvidt du er en "drittunge" eller ikke, men heller innholdet av selve innleggene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Majestet

 

Nå vil jeg ikke si at det med skrivefeil påpeker hvorvidt du er en "drittunge" eller ikke, men heller innholdet av selve innleggene :)

 

Vel. jeg tenkte å forklare den skrivefeilen med "your mom like's it". den ser du ut av alle skrivefeilene.

 

drittunge ser du ut av innholdet av tekstene..

 

 

 

ferdig med det.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke begynn nå igjen. PLiz!....

 

Ender bare opp med at JEG kommer til å få skylda igjen!...

Her prøver jeg å gi faen! Og tro meg.. det ække lett ass!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår